Top bedrijf

Meerdere jaren al klant bij Patent Niveau BV. Supersnelle leveringen, prima prijzen, kwalitatief zeer hoogwaardige producten en heel veel kennis van producten. Hebben mij nog nooit in de steek gelaten.

• Snelheid/levertijd

Top samenwerking en service!

Patent Niveau BV is een ontzettend fijne leverancier. Ze staan altijd voor je klaar, hebben alle tijd voor je en leveren goede service. Patent Niveau BV begrijpt wat klantenbinding betekent!

• Snelheid/levertijd

Fijne partij om mee samen te werken

Fijne samenwerking

Snelle levering!

Dank zij de snelle levering kan ik zo snel mogelijk weer aan het werk.

zeer goed

Zeer goed. denken met me mee. levering op tijd.

• Snelheid/levertijd

Goed, deskundig en betrouwbaar.

Goede sterke verf. Bart en Wilco zijn altijd bereid om je te helpen. Snelle levering.

Klantgerichte professionele groothandel

Een verrassend mooi assortiment, onderscheidende producten en merken. Ik ben blij deze producten te verkopen in mijn showroom!

Top kwalitetsproducten & goede service

Wij werken al enkele jaren heel fijn samen met de medewerkers van Niveau. Er is sprake van een zeer makkelijk bestelsysteem en er wordt supersnel geleverd. Bij vragen wordt er altijd meegedacht en er wordt altijd in oplossingen gedacht. De producten hebben een zeer goede prijs/kwaliteits verhouding. Wij gebruiken de producten binnen ons schildersbedrijf en daarom kunnen we de klanten in onze winkel extra goed adviseren.

• Snelheid/levertijd

Good service and excellent products.

Good service and excellent products.

• Would you recommend us? Yes
  • Customer Friendliness
  • Speed/delivery time

zeer goed

doe zaken met hun maak ook duidelijke afspraken komen hun worden na top bedrijf

Heel erg tevreden!

Al heel veel bestelling geplaatst bij Niveau en deze worden altijd zeer snel afgehandeld. Ook als er vragen of bijzonderheden zijn wordt er netjes contact opgenomen. Buiten de bestellingen zijn ze ook altijd bereikbaar voor advies, wat erg prettig is.

Top bedrijf!

Al enige jaren verkopen wij de producten van Niveau verf en aanverwante artikelen. Niveau levert zeer hoogwaardige verven en toebehoren, voor zeer interessante prijzen. Ook voor raad en daad, ben je bij hun aan het juiste adres.

• Snelheid/levertijd

Hier word je altijd vriendelijk te woord gestaan en krijg je altijd een advies op maat. Top bedrijf

• Snelheid/levertijd

Kwaliteit voor een betaalbare prijs

Klantvriendelijk servicegericht bedrijf. Verf is van goede kwaliteit tegen een betaalbare prijs

• Snelheid/levertijd

Onze samenwerking is hecht net als hun verf!!!

Onze ervaring met Niveau-Vbs is uiterst positief, dankzij hun doeltreffende service, kwaliteitsproducten en klantgerichte benadering.

Flexibel

Meedenkend , goed advies, snelle levering

Komen hun afspraken na

Kwaliteit verf en goed advies

• Snelheid/levertijd

Topverf en super snelle geleverd

Door een vriendin bij jullie terecht gekomen. Mijn bestelling geplaatst en de volgende dag al binnen. De verf direct gebruikt en heel tevreden. Je merkt meteen het kwaliteitsverschil heel blij mee.

• Snelheid/levertijd

Top bedrijf om als leverancier te hebben!

De samenwerking met Niveau is top! Korte lijnen, snel antwoord op vragen, snelle levering. Niets is hen teveel!

uitstekend bedrijf

wij doen al ruim 20 jaar uistekend zaken met elkaar

• Snelheid/levertijd

Service gericht en snelle levering

Altijd goed telefonisch bereikbaar voor advies. Zowel voor technisch advies als voor bestelinformatie. Ze denken goed met je mee. Snelle levering en correcte bezorging tot aan het schap! Wij zijn vooral heel enthousiast over het merk Niveau. Groot assortiment van professionele (schilders) kwaliteit!!

Betrouwbare, klantvriendelijke leveracier

We bestellen regelmatig voor ons schildersbedrijf. Levering volgens afspraak en als we een vraag hebben kennen ze hun product. Dat werkt fijn.

Haarbos 1

3953 HA Maarsbergen