Mooie kwaliteit met goede en vakkundige service.

Erg tevreden over onze nieuwe kunststof kozijnen en deur. Goede kwaliteit van product, fijne communicatie tot aan tevredenheid van de klant. Wij raden Cadro zeker aan!

Goed advies daarna een mooi eindresultaat

Eerst Mark aan huis gehad, gaf goede uitleg en advies. Op de dag van levering waren de mannen er vroeg in de ochtend. Er werd snel en netjes gewerkt en een paar uur later zaten het nieuwe raam en de achterdeur erin. Alles werd schoon en netjes afgewerkt opgeleverd. Cadro is voor mij een aanrader.

Ondanks de vertekende werkdagen omdat men rond 1200 a 1300 huiswaarts gingen (schijnt normaal te zijn in deze branche) ontzettend netjes en fijn onze kozijnen vervangen. Zelfs een wat minder kozijn zonder moeilijkheden meteen opnieuw geplaatst omdat deze niet goed afgewerkt en gemonteerd was. Voor de toekomst zeker een partij om nog eens in zee te gaan

Was binnen 1 dag geplaatst de hele beneden verdieping .

Goed geplaatst en goede service.

Fijne montage, mindere planning

Vanaf het eerste inmeet gesprek was alles super fijn geregeld, goed contact en snel een datum gekregen. Helaas werd deze op het laatste moment veel veranderd en is hier veel moeite aan te pas gegaan om uiteindelijk op de juiste data de montages te kunnen krijgen. De monteurs zijn super, heel beleefd en een goede dosis humor op de vroegere ochtend.

Mooie kozijnen

We hebben mooie kozijnen gekregen. Snelle montage door vriendelijke mensen. Voordeur bleek niet goed te sluiten maar dat is ook snel verholpen.

Soepel verloopt. En mooi geplaatst

Alles netjes geregeld van dag 1 met de offerte tot aan de laatse dag er was goed contact en het verliep heel soepel top gasten die het plaatsen en alles wordt keurig netjes afgeleverd

De mannen die de kozijnen hebben geplaatst zijn erg professioneel en ook erg en sterk. Erg tevreden met het plaatsen van de kozijnen en ook hoe snel dat ging. Een aanrader!

Mooie kozijnen en prima service

Meerdere offertes opgevraagd en door de vakkundige uitleg en de prijs die werd afgegeven door Mark voor Cardo kozijnen gekozen. Precies 12 weken na het inmeten werden deze bij ons geplaatst. 2 ervaren monteurs hebben alles keurig en volgens afspraak vervangen en ziet er strak uit. Helaas wat schade aan ons keukenblad en 1 van de kantel/kiep ramen ging niet goed open en dicht. Kan uiteraard gebeuren en is keurig opgelost maar had het fijn gevonden als de monteur dit even had gemeld voordat zij weer huiswaarts gingen. Zijn erg tevreden en zou Cardo Kozijnen zeker aanraden.

Fase 2 achterpui

Achterpui Deze keer de achterpui aangepakt, wederom snelle service , netjes gewerkt, meedenkend. Top service!

bevredigend

De communicatie was altijd punctueel en voldeed aan mijn behoeften. de kwaliteit van de producten is zichtbaar en uitstekend, de montagewerkzaamheden zijn naar verwachting uitgevoerd en ik ben er tevreden over. Hartelijk dank aan het Cadro-team voor de geleverde service

Alles netjes tijdens en na het plaatsen

Een goede service!

Ik ben zeker tevreden over het werk wat er is geleverd! De kunststof kozijnen zien er goed uit. De service was goed en snel!

Geweldig. Veel eerder aan moeten beginnen

Het heeft even geduurd voordat wij overstag waren voor de aanschaf van kunststof kozijnen. Maar met dit bedrijf hadden wij toch in de roos geschoten. Goede voorlichting vooraf en er werd toch veel gedaan aan de vragen wat wij hadden over het merk en de werkzaamheden. Ook het plaatsen is prima en zeer rustig verlopen. Het voornaamste de prijs is voor ons alleszins meegevallen. Wij zijn buitengewoon tevreden dat wij met dit bedrijf in zee zijn gegaan.

geweldig

Vandaag zijn onze kunststof kozijnen geplaatst door Cardo. Vanaf het eerste offerte gesprek tot de uitvoering is alles heel goed geregeld en netjes werk geleverd. Zijn altijd bereikbaar als je met vragen zit, en denken graag met de klant mee. Vriendelijk personeel en keurig optijd zoals afgesproken. Ik kan niets anders zeggen dan dat ik super blij ben met de kozijnen en kan dit bedrijf zeker aanbevelen die ook graag mooie kozijnen willen.

Erg blij met de service en resultaat

Het werk is vakkundig afgeleverd. De communicatie vooraf, tijdens en achteraf was helder en duidelijk. Natuurlijk zijn er kleinen hick-ups maar die waren makkelijk verholpen en kwam de planning niet in de weg te staan. Top. Aanrader.

Wij hebben onze pui achter laten vervangen. Bij anderen liep het stuk omdat wij ook een terrasoverkapping hebben staan. Omdat Cadro modulair plaatst hoefde deze niet afgebroken te worden. Het contact met Mark verloopt erg prettig. Houd je goed op de hoogte van het verloop van het project. Monteurs zijn kundig en werken netjes. Nazorg is super! Wij zijn erg tevreden met de nieuwe pui.

Prachtige kozijnen en geweldige monteurs

Op 6 december de adviseur van Cadro over de vloer gehad. Hij heeft mij uitstekend geadviseerd en de volgende dag kreeg ik de offerte al. Het ging om een achterdeur met naastgelegen kozijn en 2 puien met draaikiepdeuren op de 1e etage achter, bij mijn balkon. 13 en 14 maart zijn de kozijnen gemonteerd door 2 toppers van monteurs! Wart een vakmensen! Ze werkten in 1 stuk door van 7u in de ochtend tot 15.30u in de middag. Ik ben enorm tevreden met de kozijnen en de montage, het kon niet beter. Ik ga nu sparen voor de rest van de kozijnen!

Zowel de snelle service , de uitleg, het meteen, de info etc het plaatsen de na controle . Echt super wij zijn er erg blij mee. Op naar de volgende fase

Over Cadro Kunststof Kozijnen

Als je een huis hebt, is vervangen van je oude kozijnen door kunststof kozijnen een slimme investering. Je huis knapt er flink van op en het kan je ook nog eens een flinke energiebesparing opleveren. Toch is het in de praktijk vaak best een lastige klus. De mogelijkheden en prijzen zijn niet altijd duidelijk en ook de kwaliteit laat nog wel eens te wensen over. Bovendien zijn ook de levertijden soms behoorlijk lang. Wij weten dat het anders kan. We willen van het aanschaffen van kunststof kozijnen een geweldige ervaring maken voor jou. Dat doen we door persoonlijk contact, een duidelijk en eerlijk advies, premium kwaliteit kozijnen en een gespecialiseerd montageteam. We zijn een jong bedrijf, met toch flink wat ervaring. We doen het anders en we willen de komende jaren nog veel meer huiseigenaren blij maken. Het is ons doel dat je straks tot in lengte van dagen kunt genieten van jouw Cadro kunststof kozijnen en met een grote smile terugdenkt aan onze dienstverlening. En voor die smile, daar doen we iedere dag keihard ons best voor.