Zeer tevreden over de service en producten !

We zijn zeer tevreden over Joshua en zijn team. Ze hebben vakkundig, netjes en vlot een nieuwe zonnepaneleninstallatie geleverd die het uitstekend doet. De communicatie met Solve-techniek is zeer goed. Vriendelijk, duidelijk en echt luisteren naar de wensen van de klant. Ze signaleerde ook bijv dat er een aantal dakpannen vervangen moesten worden en losten het probleem meteen voor ons op. Wilko en Jet Kistemaker

Deskundigheid en kwaliteit

Ik ben ontzettend blij met de service en expertise van Solve Techniek! Ze hebben me geholpen met meerdere projecten, waaronder het installeren van een autolader, het aanleggen van tuinverlichting en het voorzien van krachtstroom voor mijn spa. De installatie van de autolader was vlekkeloos. Solve Techniek hielp me bij het kiezen van het juiste model en zorgde ervoor dat het perfect werkte. De tuinverlichting die ze hebben geïnstalleerd, heeft mijn buitenruimte echt getransformeerd. Het creëert een prachtige sfeer in de avonden. En natuurlijk, de krachtstroomvoorziening voor mijn spa was cruciaal. Solve Techniek zorgde ervoor dat alles volgens de hoogste normen werd geïnstalleerd, waardoor ik nu optimaal kan genieten van mijn spa-ervaring zonder me zorgen te maken over stroomuitval.

Goed en gedegen werk!

Joshua levert iedere keer goed werk, zowel zonnepanelen, als oplader voor de auto, als diverse klussen in de meterkast... diverse zaken heeft hij bij ons al geplaatst. Werk is altijd netjes en hij is meedenkend.

Zonnepanelen naar volle tevredenheid gerealiseerd

Kundig en klantgericht zijn mijn zonnepanelen gerealiseerd.

Klantgericht deskundig en kwalitatief prima.

Van advies, offerte tot en met oplevering is prima werk verricht. We zijn tevreden met de geleverde installatie.

Top kwaliteit

Geweldig in het uitwerken van een lichtplan voor de tuin. Het installeren van de prachtige producten was uitstekend.

Netjes en correct gewerkt en behandeld.

Alles volgens afspraak gemaakt en meerwerk eerst overleg en daarna gelijk Uitgevoerd zodat ik de installatie gelijk kon gebruiken.

Wij hebben onze

Wij hebben onze tuin door van Jaarsveld tuinen laten maken. Omdat wij graag voor de beste kwaliteit gaan, hebben wij gekozen voor Solve Techniek. We zijn erg tevreden over het resultaat. Sinds alles 2 jaar geleden is geïnstalleerd hebben wij nooit problemen ondervonden! Ze denken ook goed met je mee. Een aanrader dus!

Prima service, afspraken worden nagekomen, werken netjes en vlot

Joshua heeft de meterkast vervangen en uitgebreid. Meterkast was er slecht aan toe en vervanging was noodzakelijk. In de tuin automatisch gestuurde verlichting aangebracht en gevelverlichting aan voor- en achtergevel geplaatst. Sympathiek en kundig personeel!

Geweldige service, kwaliteit staat zeer hoog in het vaandel!

Solve techniek heeft ons afgelopen maand geholpen bij het verder verduurzamen van onze woning. Dit is ons zeer goed bevallen. Vanaf het eerste contact, het advies traject tot aan de levering en nazorg: dit is allemaal erg netjes en uitstekend gedaan. Wij kunnen deze partij dan ook zeker aanraden.

Korte lijntjes, afspraak is afspraak, goede service

Door mijzelf zwaar onderschat elektra "klusje" professioneel, kundig opgelost door Joshua van Solve. Prettige werkafspraken, komen afspraken gewoon in 1 keer na. Kompleet (intelligent) verlichtingsplan van onze nieuwe tuin en aanbouw uitgevoerd, inclusief het nodige uitbouw werk in de meterkast qua groepen. Hier en daar nog wat handige/verstandige zaken ook gelijk maar aangepakt. Thx jongens!! Herbert

Prachtig resultaat en super service

Joshua is een vakman. Hij luistert goed naar je wensen en legt duidelijk uit wat de mogelijkheden, keuzes en kosten zijn. We zijn ontzettend blij met het resultaat in onze tuin. Verlichting, elektra, jacuzzi en sauna zijn door Solve aangelegd en aangesloten.

bovencamp 67

3992 RX Houten

030 40 10 450

Over Solve Techniek

Solve Techniek staat voor Duurzame oplossingen Solar ( Zonnepanelen ) Opslag systemen ( Thuis Batterij ) Laadpalen Verlichting Elektra werkzaamheden Wij werken voor Particulieren , Bedrijven, Architecten, Aannemers en Hoveniersbedrijven Alles wat u kan bedenken op het gebied van elektra werkzaamheden voor in en rondom uw woning of bedrijf.