Super tevreden, snel en goed werk geleverd

Werken snel en schoon, uitvoering was op korte termijn mogelijk. Ze denken met je mee en vinden altijd een oplossing. Gaan pas als het werk af is. Communiceren tijdens het hele projekt goed. Komen elke afspraak na.

Professionals

Ze werken zeer goed. Het contact is altijd super geweest. Ze staan open voor uitleg en ook voor oplossingen te bespreken. Als het einde werkdag is, laten ze het mes niet in varken steken. Ze laten je niet zitten. Ze gaan door tot het werkt ondanks onverwachte dingen die ze tegen komen. Waarom geen 5 sterren? Omdat niemand perfect is. Maar anders zeker 5 sterren. Update 4-9-24: de zonnepanelen laten plaatsen op 20-08-24, netjes gedaan(voor zover ik het kan beoordelen), zouden in dezelfde week nog komen voor de afwerking, niet geweest, begin volgende week zouden ze komen, niet geweest. Mss na de vakantie. Ik heb niet de volledige factuur betaald(naar verhouding). Daarna bedreigd geworden met zonnepanelen van dak af te halen en een gerechtsdeurwaarder langs te sturen. Goedkoop = duurkoop. Ik kan het niemand aanraden om met dit bedrijf zaken te doen. Helaas kan ik geen foto meesturen van de whatsapp conversatie, meer dan triest hoe de communicatie verloopt, als je al van communicatie kan spreken.

Snelle en correcte aflevering

Een goed gevoel bij het gehele traject.

Prettig, eerlijk, vakmanschap

Zonnepanelen laten bijplaatsen. Meterkast aangepast/ vernieuwd Fijne en duidelijke communicatie met de heren van youcharge. Komen afspraken na, hebben verstand van zaken, werken netjes, denken mee en geven eerlijk advies. Wij hebben hun aanbevolen gekregen, maar zullen hun zeker ook aan anderen aanbevelen

bijna alles gelukt.

het systeem werkt.de solar Edge app werkt op mijn smartphone, nog niet goed op mijn pc. Ik heb nog wat informatie nodig -- Het typenummer van de installatie En=en garantie verklaring Ik vraag Youcharch mij die informatie te sturen? bi voorbaat dank Pieter

Geachte heer Schaeffer, Zoals wij de app op uw telefoon gedownload hebben, kunt u dat ook doen op uw laptop of computer. Mocht u er niet uit komen kunt u te allen tijde contact met ons opnemen. Wij zullen u dan telefonisch erdoorheen helpen. De garantievoorwaarden die wij vooraf met u besproken hebben, zijn te vinden in de offerte, factuur en/of op onze website. Voor verdere vragen kunt u ons te allen tijde telefonisch en/of per mail contacteren. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

fantastisch

deze mensen hebben echt geweldig werk geleverd.

Goede ervaring en snelle service

Installatie ging vlot en vakkundig en service ook heel goed. Er word snel gereageerd op een bericht.

Excellent!!

The panels look so cool!! They did a great job, the staff were very friendly, they also fixed the problem I had with the roof, all quickly and with great care in what they do. I highly recommend them

Super gedaan, alleen jammer dat de transporteur zijn afspraken niet na kwam

Super gedaan, alleen jammer dat transporteur zijn afspraken niet na kwam

Geweldig, eerlijk, goed en snel

De offerte zag er meteen goed uit. Daar waren we het snel over eens. Het advies om de meterkast veilig te maken was een zeer goed en eerlijk advies. De afspraak om de zonnepanelen te leggen was snel gemaakt en daags erna was het al geregeld. Nu laat de zon maar schijnen. De mannen hebben snel en netjes gewerkt. Alleen maar complimenten. Heren TOP. en bedankt

Geweldige service

Hele goede ervaring met YOUCHARGE. Offerte was precies wat we wilde. Advies dat we kregen over de meterkast was een eye-opener, dus die wordt ook aangepast. De zonnepanelen lagen binnen no time op het dak.aangesloten en wel. Laat de zon maar schijnen. Heren bedankt voor de goede en snelle service.. Top.

Prima!

Heel snelle en heel goede service!

Vakmensen

Youcharge heeft voor ons een project van 60 zonnepanelen geïnstalleerd en daarnaast enkele meterkasten omgebouwd van smeltzekering naar automaten. We zijn nu weer helemaal bij de tijd! De mannen van Youcharge hebben verstand van zaken, geven goed advies en een passende, scherpe offerte. Na akkoord werd alles binnen enkele weken geïnstalleerd en in werking gesteld. We zijn dik tevreden!

Vakwerk

Van eerste kennismaking tot uitvoer heel goed gevoel gehad bij dit bedrijf en dat is waar gemaakt. Zeer beleefd, goede communicatie en telkens snelle reactie. Gedegen advies, verstand van zaken en het gevoel dat er een eerlijk verhaal wordt verteld. Zo is bij de uitvoer gebleken dat de nok van het dak los lag en dat is vakkundig hersteld.

Einfach perfekt!

Sehr zuverlässige Firma, super Kommunikation. Sie haben schnell und sauber gearbeitet. Eine der wenigen Firmen die noch Kundenorientiert arbeitet. Habe noch Platz auf dem Dach für Platten und Platz in meinem Keller für einen Batterie Speicher, was ich definitv von youcharge machen lassen werde. Ein sehr zufriedener Kunde. LG Familie Rohs

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Heel tevreden.

Informatie was prima. Motivatie was uitstekend Kwaliteit was heel goed. De manier van communiceren was heel goed. Er werd efficiënt, snel en netjes gewerkt. Garantie tijd van de omvormer valt mij tegen.

De afspraken goed nagekomen, prima service en goede kwaliteit van het opgeleverde werk

Prima service en de afspraken goed en tijdig nagekomen. Een goede kwaliteit van het opgeleverd werk, meterkast bekabeling en zonnepanelen, alsmede uitleg van het gebruik van het geheel.

Eerlijk en betrouwbaar

Na een goed gesprek en advies op locatie volgde een passende offerte. Na accoord volgde Na 14 dagen de plaatsing van de 10 panelen enphase systeem en de vervanging van de meterkast.Dit alles naar onze volle tevredenheid.Ook kwamen de mannen zeer professioneel en vakbekwaam over.

Korte lijnen, direct contact met eigenaar. Montage door eigenaren. Kwaliteit en vakmanschap

Doordat je direct contact met de eigenaren hebt en zij ook de installatie plaatsen heb je geen last van rare fratsen of ongemotiveerde werknemers op je dak of meterkast. Voldoende ervaring in huis. Mooie kwaliteit geplaatst voor en interessante prijs.

Zeer tevreden over de installatie van onze zonnepanelen.

Wij hebben een positieve ervaring opgedaan met de vakmensen van Youcharge. Zij werken erg netjes en zijn beleefd in de omgang. Ze werken met redelijke prijzen en leveren zonder kapsones goed werk. Ze informeren je goed over de werkzaamheden en ruimen alles netjes op. Ik beveel Youcharge aan wanneer je nieuwe zonnepanelen wil aanschaffen. Wij vonden het een goede keuze.

geweldig

van het eerste telefonische contact tot en met de laatste oplevering is alles perfect verlopen geweldig harde werkers ook nog eens zeer prettig in de omgang ik kon mij geen betere monteurs wensen. deze mannen durf ik iedereen van harte aan te bevelen en ik stel zeer hoge eisen aan kwaliteit en werkwijze. in een woord super de super.

Snel, vriendelijk en goed

Ze leveren het hele scala van verduurzaming wat wordt geboden en snel.

DESKUNDIG, SNEL BETROUWBAAR - TEVREDEN

DESKUNDIG, SNEL BETROUWBAAR - TEVREDEN

compleet pakket zonnepanelen incl. batterij

compleet project berekend voor mijn nieuwbouw woning. Ze hebben mij 51 panelen glas/glas aanbevolen incl.2 stuks solar edge omvormers met 2 grote batterijen. Het geheel netjes volgens afspraak geleverd en omvormers incl. batterijen ook perfect geplaatst met gootjes en afdekkappen en wifi antenne en inline meter. Dakconstructie tot op de centimeter uitgelijnd en panelen ook geplaatst en netjes aangesloten. Nette en geschoolde monteurs die van a tot z alles uitleggen wat ze doen en ook de resten van karton en rotzooi opvegen en meenemen. echte aanrader!

Prettig en betrouwbaar bedrijf

Vriendelijke vakkundige eigenaren. Goede voorlichting en snelle levering tegen zeer concurrerende prijs. Ook de meterkast voor de toekomst aangepast. Afspraken worden goed nagekomen en de begeleiding achteraf is ook super. Ze hebben ons ook nog goed advies gegeven voor airco's.

Handelsweg 32

6163 AJ Geleen

06-41 64 36 53

Over youcharge

youcharge is gespecialiseerd in het plaatsen van zonnepanelen, batterijen, laadpalen en meterkasten.