DESKUNDIG, SNEL BETROUWBAAR - TEVREDEN

DESKUNDIG, SNEL BETROUWBAAR - TEVREDEN

compleet pakket zonnepanelen incl. batterij

compleet project berekend voor mijn nieuwbouw woning. Ze hebben mij 51 panelen glas/glas aanbevolen incl.2 stuks solar edge omvormers met 2 grote batterijen. Het geheel netjes volgens afspraak geleverd en omvormers incl. batterijen ook perfect geplaatst met gootjes en afdekkappen en wifi antenne en inline meter. Dakconstructie tot op de centimeter uitgelijnd en panelen ook geplaatst en netjes aangesloten. Nette en geschoolde monteurs die van a tot z alles uitleggen wat ze doen en ook de resten van karton en rotzooi opvegen en meenemen. echte aanrader!

Prettig en betrouwbaar bedrijf

Vriendelijke vakkundige eigenaren. Goede voorlichting en snelle levering tegen zeer concurrerende prijs. Ook de meterkast voor de toekomst aangepast. Afspraken worden goed nagekomen en de begeleiding achteraf is ook super. Ze hebben ons ook nog goed advies gegeven voor airco's.

Handelsweg 32

6163 AJ Geleen

06-41 64 36 53

Over youcharge

youcharge is gespecialiseerd in het plaatsen van zonnepanelen, batterijen, laadpalen en meterkasten.