Zoals het hoort.

Goed geïnformeerd over de status van mijn zending. Ik had er een hard hoofd in toen ik de recensies zag maar prima service en binnen het afgesproken tijdsvenster afgeleverd.

Goede bezorger

Degene die eerst kwam op dinsdag beweerde dat er niemand thuis was en ook geen briefje in de bus. Heb 2 camera's en heb hem niet gezien op de camera's. Hij liegt dus. Zo iemand moeten ze ontslaan. Die van vandaag was echt heel vriendelijk. Hij begreep ook niet waarom de eerste loog.

netjes en op tijd ,en vriendelijke bezorger

Prachtig kleed!

Het kleed zou tussen 11 en 14 uur geleverd worden. Echter werd het om 09.30 al geleverd, net toen ik de hond aan het uitlaten was. Ik was heel blij met de vroege levering......de buurtjes iets minder, haha.

GOED

Zending geleverd op dag 1 dus super. Echter de tracking achteraf werd pas bijgewerkt op dag 3. En het uur van aflevering was ook niet correct. MVG Matthias

NOOIT MEER VIA GREETZ EN NOOIT MEER VIA PACKS

Betaal je hele dure verzendkosten om de levering daadwerkelijk gedaan te krijgen, KOMT DIE *** BEZORGER NIET!! Nergens bereikbaar voor klantenservice!! Mensen laat niks door deze oplichters bezorgen. (zie reviews google maps en trustpilot)

Netjes en op tijd geleverd

Netjes en op tijd geleverd. Track en trace was op tijd doorgegeven

Top.

Helemaal goed. Kleed kwam wel 2uur errder, maar is keurig neergezet.

Uitmuntend

In overleg met bezorger tijdsblok aangepast naar 's middags. Belde van te voren of ik al thuis was.

Pakket goed te volgen

Ruim op tijd,aardige bezorger, product in prima staat,gewoon TOP.

Op Google en Trust Pilot allemaal negatieve reviews!

Meest waardeloze bedrijf dit! Bestelling bij VidaXL gedaan zou gisteren bezorgd worden hele dag thuis gezeten en dan zie je in de TT dat niemand thuis was, onzin! Gezien de alle overige ervaringen verbaasd dit mij niet, NOOIT MEER EEN BESTELLING BIJ VIDAXL of een partij die met Packs.nl werkt! Ik hou me nu echt in, jullie zijn echt geen cent waard!! Zeer merkwaardig dat op Trust Pilot en Google merendeel zeer slechte reviews staan en hier positieve???? Trust Pilot: https://nl.trustpilot.com/review/www.packs.nl

Fijne bezorger/ in de war door communicatie

Pluim voor de bezorger! Eerst kreeg ik een mail dat mijn pakket tussen 10 en 14u zou komen. Vanmorgen nogmaals gekeken en toen stond er tussen 19 en 21u. De bezorger was er om 10.20u.... gelukkig was ik thuis. Komen jullie de volgende keer wel op de aangegeven tijd?

Pakket in lift

Bedankt voor het bezorgen van het pakketje. Een volgende keer graag niet het pakketje achterlaten in de lift, dat scheelt zoeken.

Bezorgd binnen de gestelde bezorgtijd. Efficiënt en snel, bezorger was vriendelijk maar een lach erbij had een score van 10 betekent.

Geweldige levering

Was eerst bang na lezen van veel negatieve dingen. Maar mijn bezorger was ruim op tijd.goed te volgen en zeer vriendelijk. Hij heeft mijn dag goed gemaakt. Pack beveel ik dus van harte aan. Ook het pakketje in zeer goede staat ontvangen. Vriendelijke groeten M Barneveld

Mooi op tijd bezorger kwam zelfs boven het pakket afleveren. Top

1 dag te laat en niet persoonlijk overhandigd, maar bij deur neergezet

Levertijd was di. tussen 11 uur en 18 uur, maar pas de volgende dag geleverd. Niet persoonlijk overhandigd, maar aangebeld en weggereden. Pakket stond tegen de deur op de grond. Slordig. Het pakket had gewoon door vreemden meegenomen kunnen worden. Hebben voor niets een hele dag gewacht op levering.

Snel dit keer!

Een snelle,correcte levering dit keer. Fijn!

Mooi op tijd bezorger kwam zelfs boven het pakket afleveren. Top

Jammer

Bij buren bezorgd terwijl pakket ontvanger thuis is….

Prima verzorgd

Geweldig!!

Kan beter

Grote grijze bak voor pakketpost, nee voor de voordeur met als gevolg dat het pakket zeiknat geregend is. Hoop niet dat het hout uit gaat zetten. We gaan het straks zien.

goed maar geen duidelijke mail

eerste dag niet geweest denk door het weer . tweede dag wel geweest en op tijd dus dat hebben zezelf opgelost en das goed je hoeft nergens met zoiets achtena te lopen. en das fijn . vr gr jo .

Prima snelle levering nog voor de aangegeven tijd

Zeer snelle en nette levering nog voor de aangegeven tijd van de app. Nette bezorgers. Pakketen zagen er ook nog netjes uit. Inhoud ook niets aan beschadigd. ( Velgen).

Keurig op tijd geleverd

Ie echt zo als in de folders

Nijverheidstraat 2 d

4143 HM Leerdam