Uitmuntend

De bezorger was een hele aardige professioneel persoon

Keurig op tijd.

Bezorging is tussen de afgesproken tijd gebeurd. Een heel vriendelijke bezorger.

Duidelijk timeframe

Er wordt een tijdslot opgegeven en het pakket wordt door een vriendelijke bezorger binnen dit tijdslot gebracht

Zeer slecht

Pakket was zomaar voor de deur gedropped.

Mooie plant en vriendelijk bezorgd

Een snelle en vriendelijke levering van de plant, maar ik verwacht nog 1 plant die ik heb opgegeven, maar misschien is hij nog onderweg.

als goed ervaren.g

goede servise fijne schauffeur.

Niet gedaan wat ze beloofd hadden

Het pakket werd wel op tijd bezorgt, maar als we niet thuis waren zouden ze het bij de buren Afgeven. Dat hadden ze niet gedaan ze hadden het gewoon bij de voordeur neergezet. Dus iedereen kon het zo meenemen.

Pakket zonder aan te bellen voor de deur gezet,terwijl het slecht weer was en na 18.00 uur

Pakket betrof een schilderij reproductie op canvas.Dit zomaar voor de deur neerzetten vond ik niet ok.

Uitstekend!

Erg Op Tijd!

ik heb 1 plant ontvangen moet er twee zijn

bezorger was zo weg

Netheid

Afgezien van de niet juiste tijdzone kwam het pakket 3 uur later binnen. Heb ieder half uur een update gedaan zonder resultaat. Zeer correcte bezorger, pakket werd netjes afgeleverd .

Netjes afgeleverd

Keurig netjes op tijd , en zeer vriendelijk

Gewoonweg goed

Prima chauffeur,vriendelijk Pakket keurig op tijd zoals gemeld op t&t

op zich prima bezorging

Echter 3 van de 4 pakketten ontvangen.

Ik ben wel tevreden over de bezorging

Ik heb 3 loten van de postcode loterij dus ik zou 3 planten ontvangen ik heb er maar 2 gekregen

prima gegaan

mooi op tijd bezorgd zelfs een dag eerder prima geregeld was ik blij mee niets op aan te merken

Helaas veel later in de avond ipv in de middag

Te lang voor niks thuis gebleven

Keurig bezorgd

Het pakket werd keurig bezorgd binnen de afgesproken tijd

Keurig netjes en nog geen krasje op de doos

Keurig netjes snel

Netjes op tijd afgeleverd

Goede info m.b.t. aflevering

Niets geleverd

Tot 2x toe dat volgens track and trace een pakket geleverd zou zijn, maar niets ontvangen. Geen reactie op klachtenformulier. Klantenservice niet bereikbaar

Kaart voor bezorgd op maandag op zijn 50e verjaardag! Normaal wordt geen post bezorgd op maandag maar door jullie wel! Echt super!

Snelle bezorjing fijn. Ontvsnger blij

Op tijd bezord

De bezorger was heel vriendelijk en behulpzaam

Het product is geheel naar wens!

Nijverheidstraat 2 d

4143 HM Leerdam