Snelle levering

Snelle levering door track en trace te volgen. Mooi op tijd zoals vermeld.

Werd een uurtje van tevoren even gebeld of ik thuis was, en het zware pakket werd zelfs een trap opgetild om bij mn voordeur te komen. Hele fijne service!

Niet komen opdagen, ook al staat bij de track en trace van wel

Donderdag heb ik een bed besteld dat vandaag bezorgd zou worden, zoals vermeld in de track en trace. De bezorging zou tussen 12:00 en 14:00 plaatsvinden, maar deze tijd kon eventueel afwijken. Echter, de bezorger is helemaal niet langs geweest. Tot overmaat van ramp staat er in de track en trace dat er niemand thuis was, wat onzin is, want ik kan op de camera zien dat er geen bezorger is geweest. Nu moet ik een nieuwe bezorgdag inplannen, twee dagen later. Nu maar hopen dat ze dan wel komen opdagen.

Fijne bezorger!

Huisje soms moeilijk te vinden omdat het nieuwbouw is, maar meneer was zo vriendelijk om te bellen en zelfs met camera aan om er zeker van te zijn dat het de goede deur was. Anders dan andere bezorgers die niet eens bellen!

Vriendelijke bezorger

Ik kreeg een tijdvak van 12;00-17;00 u. Daarna geen melding of verandering van het tijdvak. Heel vervelend.

Helemaal naar boven bezorgd! Top

snel en accuraat

Perfect. Gisteren besteld en vandaag afgeleverd. Voor herhaling vatbaar.

Netjes briefje in de bus waar accu is neergezet. En netjes op een plek waar het droog was ivm de regen

Te veel tijd

Bijna hele dag thuis moeten zitten omdat het elk moment aan kon komen

Opgegeven tijdslot niet gehaald werd een uurtje later. Maar voor de rest prima levering.

Pakket op verkeerde adres bezorgd!!!

Inmiddels is het pakket terecht, bezorgd op Industrielaan 4, EDE en niet op Zuiderkroon 4. Begrijp dit niet, kijk de chaffeur niet naar de naam?

Hele vriendelijke bezorger

Netjes afgeleverd. Vriendelijke bezorger

Volgens opgegeven tijdsvak geleverd

Pakketten in goede staat. Vriendelijke medewerker

snel en helder geregeld

top

Uitstekend!

Goed en snel geleverd!

Informatie onduidelijk maar goed en vriendelijk bezorgd

Waar het pakket was en wanneer het bezorgd zou worden bleef onduidelijk, ook omdat de verzender (VidaXL) andere informatie gaf. Maar is uiteindelijk best snel bezorgd door een zeer vriendelijke bezorger.

Netjes afgeleverd

Netjes afgeleverd door de bezorger

Snelle bezorging

Prima service.

Keurig op tijd✅

Super bezorging werd zelfs door de bezorger hoe laat hij er was.

Geweldig afspraak 8 uur en stonden om 8.30 aan de deur .

Zoals boven

gewoon keurig

herhaling, gewoon keurig gedaan/afgeleverd.

Korrekt bezorger, netjes en beleefd, niks mis mee!

Snel en goed

Heel snel en vroeg geleverd. Bedankt!

Top, precies op tijd ontvangen echt een aanrader

Nijverheidstraat 2 d

4143 HM Leerdam