correct gebracht

snelle levering

super netjes bezorg

bezorgt zonder problemen en allerlei poespas da's bezorgen zoal het hoort super

Het was een dag te laat

Voor een trouwdag bloemen laten bezorgen . Maar de aangegeven datum was 8-8-24, en het werd 9-8-24 bezorgd.

Prima in orde.

Goed verpakt en vriendelijke bezorgster,helemaal goed.

Heel tevreden van de levering

Heel tevreden met de bezorging van de bloemen.

De vriendelijke bezorger bracht het pakje zonder te vragen tot op de verdieping. Wel jammer dat de tijdsindicatie bleef tussen 12 en 18 uur. Dat zou wat preciezer mogen.

Alles goed

De bestelling arriveerde op tijd, de man die de pakketten afleverde was erg aardig.

Veel eerder dan verwacht geleverd

Zou tegen de avond geleverd moeten worden. Maar stond er al eind van de ochtend. Met liefs en kusjes van de bezorger. Wie heeft dat nu.

Goed !!!

Pakket keurig bezorgd.

Er wordt snel geantwoord op gestelde vraag. Alleen jammer dat de tijdsblokken te groot zijn. Het fijn zijn als je in de loop van de dag een tijdsblok van 2 uur zo kunnen ontvangen.

Snel geleverd en zag er prima uit.

Handig tijdvak van bezorging

Handig dat je een tijdvak krijgt van een paar uur waarin er bezorgd wordt. Houdt er wel rekening mee dat dit kort van tevoren kan wijzigen.

Snelle levering

Correct bezorgd. Vriendelijke bezorger.

ben er blij mee

Was een uur eerder dan gepland,prima

Stond in het portiek .

Nette vriendelijke bezorger. Pakket netjes geen schade.

handig in gebruik

Ik kan de parasolvoet vullen met water

Keurig op tijd geleverd. Volgens afspraak

Zeer tevreden over deze bezorgdienst. Altijd op tijd leveren.

Geen bericht achtergelaten

Kreeg melding pakket bezorgd. Bij thuis komst geen pakket te bekennen. Ook niet achter in mijn tuin, zoals ik op een briefje had aangegeven . Geen briefje of mail waar mijn pakketje dan wel is gebleven. Na bij meerdere buren aangebeld te hebben ,heb ik mijn pakketje. Jammer dat ik ik nergens terug kon halen bij welke buren mijn pakketje was. Pakketpost had ook op het briefje kunnen kijken.

snelle levering en vriendelijke bezorger

alles soepel verlopen. pakket prima verpakt

Pakket is netjes afgeleverd bij de buren.

Alleen ik heb geen briefje ontvangen bij welke buren het pakket is afgeleverd, dus ik moest de buren rond !!

Geweldige service

Geweldige service

Snelle levering

Netjes afgeleverd

handig in gebruik

Deze parasolvoet kan ik vullen met water

Perfect op tijd

Ik kreeg 's morgens een e-mail met de te verwachte bezorgtijd. Zo vroeg heb ik nog nooit een bezorger aan de deur gehad. Helemaal geweldig. Hoefde ik de rest van de dag niet meer te wachten.

Nijverheidstraat 2 d

4143 HM Leerdam