zie vorige mail

Barcode U7 86015859

Tevreden over de goede service.

In goede staat en op tijd geleverd.

Ze hebben het mooi omgeruild voor me!

Ze hebben een pakket omgeruild omdat hij te groot was voor postnl etc. Fijn dat ze het mee konden nemen!

Redelijk

Het is jammer dat mijn bestelling in meerdere delen word bezorgd.

een vriendelijke & behulpzame chauffeur

Pakket werd prima en op tijd afgeleverd .

geweldig

De bezorger wasenormvriendelijk en behulpzaam, en wist zelfs mijn naam. Ik heb dit als zeer positief ervaren en deze medewerker verdient een dikke pluim en ( hoge vergoeding ) hij heeft mijn dag helemaal goed gemaakt.

Super snel geleverd

Super snel geleverd

Fijn dat het ook op maandag wordt bezorgd!

Netjes bij buren bezorgd, maar geen kaartje om te melden bij welke buren

Het pakketje bleek keurig bij buren bezorgd. Echter zonder kaartje bij welke buren. In Amsterdam is dat behoorlijk onpraktisch…

Hele aardige en behulpzame bezorger

Bezorger was zeer vriendelijk en hielp me even met het pakket in mn auto zetten. Zeer tevreden.

super vriendelijk en behulpzaam!

De bezorger was net als eerdere keren heel vriendelijk, glimlachend zei hij goedemorgen en wenste hij me een fijne dag. Hij was heel behulpzaam, hij hielp om mijn pakketje in de gang te zetten omdat het voor mij te zwaar is om te tillen.

Netjes bij buren bezorgd, maar geen kaartje om te melden bij welke buren

Keurig op tijd bezorgd

Ontvanger was er blij mee

supersnel en perfecte communicatie

Ik werd uitstekend op de hoogte gehouden, kon volgen wanneer het pakketje was afgeleverd. Heel snel gebeurde dit, en ook goed gecommuniceerd.

brievenbuspakket past toch niet in normale brievenbus

Eén dag te laat en gelukkig zijn de bloemen nog niet verwelkt. Wat erger lijkt is dat het pakket zeker niet in onze normale brievenbus zou gepast hebben (pakket is 26cm en brievenbus 22,5cm). Gelukkig waren wij thuis. Ik raad u niet aan voor een brievenbuspakket.

Mijn oude buurvrouw is tevreden

Cadeautje als brievenbuspakketje, dit werd keurig bezorgd. En ze vond het cadeautje ook geweldig.

Supper

Vriendelijk en zeer behulpzaam

Pakket in prima staat geleverd

Bestelling binnen de tijdsstelling afgeleverd

Super snel bezorgd

Ik ben de bezorger dankbaar. Mijn bestelling was op de afgesproken tijd aangekomen. En werd dicht bij mijn ingang gelegd.

Snel en goed!

Netjes afgeleverd volgens afspraak!

Goed geregeld!

Bestelling plaatsen was makkelijker dan ik dacht! Kwam op tijd aan, in prima staat. Iedereen super blij! Bedankt!!!

gewoon heel netjes bezorgd

gewoon heel netjes bezorgd

Eenvoudig en snel

superfijn en de besteller heel beleefd

Verschuivende bezorgtijden.

L.S. Op uw advies stelde ik de ontvanger op de hoogte,dat er iets bezorgd zou worden. De gedachte er achter snap ik,maar door het verschuiven van de tijd moest ik dit ook telkens opnieuw aan de ontvanger doorgeven.Dat was een hoop ge-app. Zo werd een verrassing verklapt en een soort bevalling door het gedoe van de bezorgtijd. Bovendien stonden er verschillende algemene eindtijden.Nml. 18:00 uur én elders 20:00 uur. Verwarrend. Daarom dus een 8 en geen 10.

Top bezorger

Eindelijk top bezorger kwam met zware pakket na boven en niet zoals andere in hal zetten v appartementen complex. Wij zagen dit en liepen hem te gemoet met steekwagentje. Helemaal tevreden

Nijverheidstraat 2 d

4143 HM Leerdam