Ben erg blij mee dat jullie het bij de buren hebben afgegeven

Toppie bezorgd

Prrima

gelukkig wer het na 2dgn gebracht

prima, dank u wel

Top bezorging

Ik heb een mail gestuurd met de vraag of het pakket een dag later dan gepland bezorgd kon worden. Ik kreeg gauw een mail terug dat mijn verzoek werd doorgegeven. En zoals gehoopt een dag later bezorgd gekregen toen ik thuis was :)

Top.

Ik had een briefje op de deur geplakt. Of de pakketten in de achtertuin gelegd konden worden. Ook mijn telefoonnummer erbij zodat ik kon helpen. Bezorger belde mij om te vertellen dat hij alles in de tuin had gelegd. Super service.

prima!

netjes en zeer vlot bezorgd vriendelijke en coöperatieve bezorger

altijd blij met packs

altijd mooi op tijd en heel belangrijk vriendelijke bezorger

Mooi op beloofde tijd

Precies op aangegeven tijd bezorgd

Track en trace

Pakket is op de afgesproken dag netjes afgeleverd. Bestuurder heeft zelfs geholpen het pakket in de gang te zetten, gezien het te zwaar was voor mijn dochter van elf. Wat ik alleen erg jammer vind, en ik hoop dat packs echt hier wat mee doet, is dat de track en trace niet up to date is. Doordat mijn pakket bleef hangen op sorteer, was ik ervan uit gegaan dat mijn pakket op de afgesproken dag niet geleverd zou worden, dus ben ik naar de sportschool gegaan. Ik heb aantal keer getracht te bellen naar Packs, maar werd telkens doorgestuurd naar Vidaxl.nl gezien niemand aanwezig was. Toch heb ik het pakket ontvangen op de afgesproken dag terwijl het nog steeds op sorteer stond. Beetje raar...!

Helaas late aanlevering pakket door de leverancier.

Prima bezorging!

Alles op afgesproken tijd geleverd

Op tijd geleverd en zelfs spontaan bovenaan de trap afgegeven, toen de bezorger zag, dat ik moeilijk liep.

pakket in prima staat en mooi op tijd geleverd

keurig volgens afspraak aan zijdeur geleverd door vriendelijke en behulpzame chauffeuse

super snel

goed gewerkt bobber

Netjes bezorgd

Vriendelijke bezorger

Mooi op tijd en vriendelijke bezorger.

Kan precies volgen in app waar bezorger is, was mooi op tijd en heel vriendelijk. Top!

Snel geleverd

Goed product en ruim binnen den afgesproken tijd bezorgd. Goed gemutste bezorger.

Mooi en netjes op tijd bezorgd

Mijn dochter heeft het geregeld prima gedaan voor de 75 ste verjaardag van mijn vrouw Ria

Blijkbaar de bel niet gehoord, gelukkig voor m'n deur gezet

Fijn dat het toch is neergezet. De bel, ondanks dat we met meer mensen thuis waren, blijkbaar niet gehoord

Ja ik heb het bankje ontvangen

Ik ben er blij mee dat ik het bankje ontvangen heb

Heel fijne service

Redelijk

Vandaag mijn bestelling gehad maar helaas stond de bezorger al om 7 uur bij de deur Terwijl er dag ervoor nog 10 uur stond Ben blij dat ik mijn pakket heb maar kwa tijd kan het niet zomaar veranderd worden is niet erg netjes

Eerste keer super bezorgd en netjes opt ijd!!

De besorging was super netjes en op tijd. Ook de bezorger zelf was een spontane aardige kerel. Al bij al een eerste keer bij jullie met een goeie ervaring.

Ja ik heb het bankje ontvangen

Ik ben er blij mee dat ik het bankje ontvangen heb