Vlot en vriendelijk

Het pakje van bol.com werd zeer snel geleverd en was ook makkelijk te volgen via de track en trace pagina.

Fantastisch!

Afspraak goed nagekomen en zeer tevreden!

Vlotte verzending, vriendelijke bezorgster

Zeer netjes

Snel

Snel en correct

Precies volgens tijdsafspraak bezorgd

Product geheel volgens tijdsafspraak in de mail bezorgd, prima dus.

Wat een geweldige chauffeur had ik aan mijn deur, helemaal top

De doos was zwaar en hij droeg hem voor mij de trap op. Hele vriendelijke jongeman.

graag een berichtje als bezorging ruim vertraagd is / wordt

geen

Hele vrolijke man! Was ook snel geregeld. Top service!!

Tevreden met de levering

Geen

Netjes afgeleverd

Netjes afgeleverd

Snelle en vriendelijke levering. Superrr

Vriendelijke en behulpzame jongen. Aanrader dit bedrijf

Prima op tijd afgeleverd

Snelle goede service

Snel en goed geleverd. Sneller dan verwacht!

Binnen 24 uur lag de bestelling op de aangegeven plaats. Snel en zonder problemen. Ik wou dat alle leveringen zo soepel verlopen. Bedankt leverancier en transporteur.

Super service

Vriendelijke bezorger, en ruim op tijd aangekomen met een groot breekbaar product.

Pakket voordeur

Ik zou deze pakketservice niet aanraden. Midden in de vakantieperiode is dit pakket na een keer aanbellen (dat kan ik op de ring zien)voor de deur gezet op straat. Ik heb niet eens tijd gehad om te vragen of de bezorger het bij de buren wilde afleveren zo snel was hij weg gelopen. Vervolgens volgt er een email dat het pakket is "bezorgd". Tja... In het zicht voor de voordeur, buiten. Het is dat ik snel zag dat de bezorger had aangebeld en in een dorp woon en zo alsnog de buren kon vragen het pakket binnen te halen.....maar Man man wat een slechte service.... Aan de overige reviews te lezen snap ik dat heel veel pakketten kwijtraken. Dat vind ik niet zo gek als de bezorger het gewoon open en bloot op straat neer kwakt.

Snel, volgens afspraak en aanwijzing op afleveradres

Snel, volgens afspraak en aanwijzing op afleveradres. Prima gelopen

Vriendelijke mens die kwam leveren, netjes uit het zicht gezet, vermits ik niet direct vooraan was. Bovenkant pakket was ook bovenkant bij neerzetten !

Pakketje is netjes op tijd afgeleverd

Blijkbaar was ik 'niet thuis', maar er is niemand geweest

Ik wacht al heel de dag op een levering die tussen 13 en 18u zou plaatsvinden. Om 21.30u verschijnt er plots op de site dat ik om 16.10 niet thuis was. Ik heb die pagina de hele dag hernieuwd, minstens om het half uur, en was zeker en vast thuis. Meer zelfs, ik was aan het werk naast de raam die op de straat uitkijkt. Geen busje gezien, niemand aangebeld, geen briefje in de bus, niets geleverd bij de buren en, uiteraard, niemand telefonisch bereikbaar. Wat een degoutant bedrijf!

Keurig op tijd en snel bezorgd. Goed op de hoogte gehouden van het moment van bezorging.

Prettige ervaring bestellen en bezorgen.

At the door and I'm pregnant and I was afraid I wouldn't pick up the package

I'm surprised you bring me a package to the 2nd floor, I'm heavily pregnant really that's nice of him.

Optijd, correct en klantvriendelijk.

Optijd, correct en klantvriendelijk.

Prachtig!

Heel mooie kaart. Ook de opgegeven tekst staat keurig en mooi aan de binnenzijde. Heel snelle verzending en bezorging. Het enige wat ik jammer vind is dat er geen enveloppe bij zat. Maar gelukkig heb ik thuis nog wel een enveloppe. Verder is alles prima!

Supergoed!

Het pakket kwam ruim op tijd en het werd bezorgd door een heel vriendelijke bezorgster. Zij heeft ons gisteren zelfs geholpen, met een ander pakket om het even in de schuur te zetten.

Prima afgeleverd

Het is prima op tijd geleverd.

Nijverheidstraat 2 d

4143 HM Leerdam