Levering tip top in orde.

Geleverd op dag en tijd voorzien. Via hulp van buurvrouw was alles goed gelukt!! Dank u

Keurig op de afgesproken tijd geleverd

Snelle levering

Ik was een beetje terughoudend/wantrouwend na het lezen van de recensies op Google. Maar ik kan alleen maar positief zijn. Ze waren netjes optijd binnen de aangegeven tijd en waren zeer vriendelijk. Werd ook netjes op de hoogte gehouden van het veranderende tijdvak.

Mooi gepland

Keurig op tijd

Altijd op tijd

Al jarenlang klant

Vriendelijke chauffeur

Goede communicatie per mail

Prima bezorgd

De bezorging is prima. De track en trace mag wat sneller geüpdatet worden. Bezorgen stond voor gisterochtend en pas einde dag bericht dat het vandaag zou worden. Maar bezorging zelf meer dan prima.

Goede bezorger

Helemaal goed

Netjes in hal gezet

Ze kwamen eerder dan was gepland,maar was toch thuis .vriendelijke bezorgers

Goed bezorgd

Al was het iets later dan geschat, maar op een verjaardag als deze, waren we toch wel thuis!

Netjes bezorgt

Bezorging is goed geregeld

vriendelijke bezorger

Vriendelijke bezorger gaf het pakketje wenste mij een prettige dag en de levering sneller dan verwacht hartstikke bedankt!

Zo'n leuke dame

Toppertje.

Vriendelijk geleverd, maar niet volgens tijden in Track and Trace

Volgens Track and Trace, levering tussen 10:30 en 12:30, daarna volgens Track and Trace geleverd om 13:30 uur en uiteindelijk werkelijk geleverd rond 17:00 uur. De koerier maakte veel opmerkingen over de App, dat die niet goed zou werken. Ik heb hem bedankt voor het leveren.

Netjes afgeleverd.

Track and Trace systeem werkte niet echt goed maar met een afwijking van slechts 20 minuten stond de chauffeur voor de deur. Nette man!

Heel jammer!!! en teleurgesteld!!!

De brievenbus bestelling bij Bloom Gift werd niet in de brievenbus afgeleverd, maar in de hal van het appartementencomplex bij de geadresseerde op de grond ( bij toeval door een buurvrouw) gevonden. Zoals mij is doorgegeven, als oud vuil. Gelukkig was de inhoud in orde, maar toch. Is het teveel gevraagd, als het pakketje niet in de brievenbus zou passen, om aan te bellen? Dus wat deze levering betreft, heel jammer!!! en teleurgesteld!!! Denk dat Bloom hier ook niet blij mee is.

Gewoon keurig en netjes

Erg tevreden met de bezorger.

Goede bezorgdienst

Tot twee keer toe werden bestellingen via Packs.nl bezorgd. Duidelijk volgsysteem (via e-mail), werden binnen tijdsblokken bezorgd. Vriendelijke bezorger.

Matig

Bestelling werd aan de zijkant van onze voordeur neergezet.

Snelle levering en goede service!;

Mooi kleed erg blij mee voor een leuke prijs! ❤️

keurig afgeleverd petje af

altijd blij met de jongens van packs

Netjes en correct En bij deze wil ik nog een extra bedankje uitspreken naar de bezorger die 18/07/2024 het pakket in munstergeleen heeft afgeleverd Hij handelde meteen kundig, behulpzaam en vriendelijk toen mijn partner flauw viel aan de deur !!! Hij hielp me meteen om mijn man op.te tillen en op de bank te leggen Daar ben ik zeer dankbaar voor!!!!!! Dankjewel nogmaals !!!!!

Ultra snel!!!!

Nu Dinsdag al bezorgd, terwijl Vrijdag de planning was. Fantastisch! Goed en snel dus. Kunnen overige koeriersdiensten nog iets van leren.

vriendelijk en op tijd

Dit is de eerste ervaring met Packs en moet zeggen gewoon Top. goede mail met een tijdsbestek die men bijhield. een dag eerder bezorgd ook nog door een zeer vriendelijke bezorger .

Nijverheidstraat 2 d

4143 HM Leerdam