Super bedankt.

Keurig op tijd afgeleverd in de daarvoor bedoelde box.

Ik was niet thuis en heb een briefje op de deur geplakt waar ze het wel mochten neer leggen en dat hebben ze gedaan, alsnog hartelijk bedankt. Marian

Goed afgeleverd

Ik heb de bestelling goed afgeleverd gekregen

Mooi op tijd

Mooi op tijd en een vriendelijke chauffeur

Netje afgeleverd bij mij buurvrouw

Snel en makkelijk geleverd dank je

snel geleverd en vlotte bestelling

top in orde

Keurig afgeleverd en een Vriendelijke Chauffeur

Gewoon geweldig Correct afgeleverd

super op tijd

niets te klagen, gewoon omdat het goed is

Prima!

Goede communicatie . Flexibel . Binnen korte tijd geleverd . Snel en beleefd . Goede verpakking .. heel goed te volgen . Hele goede ervaring

Keurig

Wij hadden zelf een verkeerd huisnummer ingevuld. 2 uur voor bezorging gebeld. Keurig alsnog op goede huisnummer afgeleverd. Wel bedankt

Pakket toch geleverd track en trace was niet correct

Zoals boven beschreven klopte de track en trace niet. Pakket toch correct aangekomen. Hartelijk dank.

Jammer

Omdat ik het pakket op moest halen bij de buren ik heb extra een container bij de voordeur staan voor grote pakketten

Pakket aan de deur achtergelaten goed zichtbaar en in de zon.

De bloemen waren nog in goede staat, maar met het warme weer is het toch geen goed idee om een pakket aan de voordeur volop in de zon achter te laten. Bij eerdere bestellingen was er nooit een probleem.

Zeer netjes

Alleen het tijdslot klopte niet maar keurig gedaan wat er gevraagd is .

Gewoon goed

Het is mooi optijd geleverd

Keurige snelle levering

Goede ervaring..

De bezorger heeft het pakje voor de deur neergezet. Het had vroeg moeten komen en dat kwam ook rond 9.15 uur dus ik ben helemaal happy!

Snel.en zeer vriendelijk willen

zeer goed verpakt

wel een dag te laat maar alles is in orde

Iets later

Ondanks dat het iets later was dan werd aangegeven, is de bestelling keurig geleverd. Stond voor de deur, onbeschadigd.

Snelle levering

In een woord prima

vroeger bezorgt dan was geschreven

pakket werd rond 9;30 bezorgt ik had vanmorgen nog gekeken op de site en er stond dat het vanavond bezorgt zou worden . Maar is nu al bezorgt dus top .

Op tijd en zoals beloofd. Nette aardige bezorgerr

Makkelijk te volgen via software Bezorger was heel aardig en netjes Bezorging volgens belofte

Netjes snel en optijd geleverd.

Goede ervaring. Netjes ingepakt. Snel en optijd geleverd. Onderdeel is een goed passende uitlaat.

Nijverheidstraat 2 d

4143 HM Leerdam