Netjes afgeleverd

Enthousiast

Heel vriendelijke bezorger en keurig op tijd

Snelle nette levering

Keurig op tijd geleverd. Fijne bezorgdienst

Nette en goede service

Zie boven

Top geregeld

Ik was niet thuis, de mail zat vol n de spam dus geen idee dat mijn pakket er aan kwam. Gelukkig kon het toch bezorgd worden in overleg met de bezorger en 1 van de buren.

Snelle service !

Ontzettend tevreden over de dienstverlening van Packs. Dit bedrijf doet wat het beloofd.

Optijd geleverd

Is heel goed nu 2 keer geweest heel aardige chauffeur

heel netjes bezorgd

zeer tevreden met de bezorger heel vriendelijk.

Top snelheid

Na bericht naar vidaxl over de levertijd, snel geleverd.

makkelijk te bestellen en prima bezorgd

Eenvoudig en duidelijk bestelproces en goed te beoordelen wat je krijgt voor je geld. Duidelijk wanneer er bezorgd wordt en wat goed te volgen is! Er wordt voldoende duidelijk gecommuniceerd over het verloop. De kwaliteit is uitstekend en roept veel enthousiasme op. Al met al een uitstekende keuze gemaakt.

Zeer Goed

Alles op afgesproken tijd geleverd. Vlot en goed en vriendelijk. Goede lader voor Tranzx batterij.

Volgens afspraak geleverd.

Het pakket werd volgens afspraak voor de voordeur geleverd. Vriendelijke bezorger.

prachtig op tijd

Mooi op tijd (er was niemand thuis) maar keurig tegen het huis naast een plantenbak neergezet !! Prima !!

Snel en goed afgeleverd

Hebben het pakket eerder ontvangen en zeer snel. We zijn zeer tevreden.

Заказал первый раз

Всё прошло успешно, заказ пришёл за один день. Ставлю 10 из 10.

Bedankt

Bedankt

Nette en snelle levering

Snel geleverd en netjes

snel

pakket stond voor de deur en er werd aangebeld

Keurig binnen de verwachte tijd. Vriendelijke bezorger.

Zie korte omschrijving

Goede informatie voorziening en correcte bezorg medewerker.

De Track&trace app is gebruiksvriendelijk, duidelijk en werkt. Tijdspan van bezorging zou korter mogen. Bezorg medewerker vriendelijk, klant vriendelijk en service gericht.

Helaas gedropt in de centrale hal

Pakket was helaas in de hal van mijn gebouw gedropt, gemeld als “bezorgd”. Het gebouw waar ik woon kan wel verwarrend zijn, maat een berichtje “uw pakket staat in de hal” was fijn geweest. Gelukkig door een behulpzame buur onderschept. Verder prima.

Vriendelijke en netjes

Dank je wel

Zeer netjes

Netjes

Prima te volgen en op tijd bezorgd

Gedaan wat jullie beloofden

Mooie bloemen, ontvanger was er erg blij mee. Leuk cadeautje om iemand te verrassen

Nijverheidstraat 2 d

4143 HM Leerdam