Heldere communicatie over bezorgtijd. Zeer vriendelijke chauffeur, die 3 zware pakketten binnen heeft neergezet.

Vriendelijke behulpzame bezorger

Pakket zou in 3 dozen geleverd worden Vrijdag waren er maar 2 bezorgd Na mailcontact is maandag het 3e pakket geleverd door dezelfde chauffeur die echt heel vriendelijk en behulpzaam was

Gedaan wat jullie beloofden

Mooie bloemen, ontvanger was er erg blij mee. Leuk cadeautje om iemand te verrassen

Heel slecht

Tot twee keer toe achter elkaar niet geleverd terwijl er wel een bezorgtijd word aangegeven maar ze komen gewoon niet, en als standaard zin word er gebruikt “wegens grote drukte kan het zijn dat uw pakket vandaag niet aankomt” Mijn eerste ervaring zaten wij te wachten op een rollator waarvan we 3 keer een bezorg datum en tijd hebben doorgekregen waarvan ik er twee keer thuis voor ben gebleven maar ze kwamen gewoon niet, plotseling stonden onverwacht voor de deur zonder iets te hebben aangegeven. Mijn tweede ervaring ging om een kaart(jubileum)die ik op zondag geleverd wilde hebben dus 10 euro extra bezorgkosten moest betalen, hetzelfde verhaal “wegens grote drukte kan het zijn dat uw pakket vandaag niet aankomt” op zondag???? Ik vind dit echt heel erg slecht.

Keurige en vriendelijke chauffeur en netjes afgegeven

Keurige en vriendelijke chauffeur en netjes afgegeven

wat zijn BLIJ en TEVREDEN over packs.

ook wanneer het bij niet thuis zijn. er wordt bezorgt. keurig op de afgesproken plaats. petje af. daar kan menig bezorgdienst niet aan tippen.

Op tijd bezorgd wat was aangegeven

Bij mij komt een aardige vriendelijke bezorger, zeer tevreden

Zending was aangemeld met een tijdstip tussen10.00uur en 15.00uur. Pakket is keurig verpakt zonder schade door een uiterst vriendelijke chauffeur om 10.05 uur afgeleverd.

Pakket op Tijd ontvsngen

Positief

Prima geregeld

Bij de buren geleverd, ook bijvermeld bij welke buren, TOP

Vlot bezorgd. Vlak na de verwachte bezorgmoment

Vlotte levering. Pakketje zag er netjes uit Voor mij een positieve review

Ik ben tevreden

Netjes afgeleverd

Prima op tijd en netjes afgeleverd. Zoals wij wilden. En geregeld hadden

Netjes op de hoogte gehouden hoe ver het pakket vanaf leverancier naar bezorgadres gevorderd was.

Snel bezorgt bij de buren afgezet keurig

Ben super tevreden ,omdat ik nooit thuis ben en dan word het keurig bij de buren afgezet

Vriendelijke chauffeur.

Mooie tapijten,goed verpakt.

netjes afgeleverd

In tegenstelling tot sommige andere pakketdiensten brengt deze de pakketjes ook boven in de flat. Anderen bellen aan en veagen of je naar beneden wil komen en sommigen bellen niet eens aan maar geven gelijk een niet thuis bericht.

top

geweldige service

Goed geregeld

Super fijne met bestellen en leveren en wordt op de hoogte gehouden

Snelle levering.

Nette bezorger, vriendelijk. Keurig op tijd. Goede track en tracé. Pakket ( groot ) onbeschadigd.

Op tijd geleverd door een zeer vriendelijke en behulpzame bezorger.

Zeer slecht functionerende vervoerder

Met spijt voor wellicht welwillende medewerkers van deze transporteur: dit bedrijf functioneert niet, met een veelvoud aan redenen, deels ook onbegrijpelijk. Sommige ervaringen: Bij een technische groothandel 2 electronische artikelen besteld. Wordt zó in het zicht voor de voordeur achtergelaten. Geen briefje, geen bericht, niet bij buren proberen, niets… Een week geleden enkele (kleine) technische artikelen besteld, leverancier gebruik Packs.nl voor transport. Maandag opgehaald bij leverancier, Vrijdag die week nog steeds niet geleverd. Track / trace info voor de koper stagneert bij binnenkomst verdeelcentrum. Wordt niet bijgewerkt. Geen verwachte bezorg datum. Waar het écht irritant wordt: Packs weigert info te geven over status. Men wordt verwezen naar verkopende partij. Die (voor mij) meerdere maken informeerde, het zou toch uiterlijk vandaag bezorgd gaan worden. (Dat wordt al meerdere dagen aangegeven). Nou, niet dus… Er zouden problemen zijn met een nieuw systeem. Alle begrip voor, maar als je de reviews elders terug leest is dit al jaren schering en inslag. Ik kan me dan ook niet aan de indruk onttrekken dat hier door lieden keihard gelogen wordt. Onder andere door totaal misplaatst meerdere dagen aan te geven: vandaag wordt er bezorgd. Zeg dan minimaal de waarheid zodat leverancier of koper hier op kan inspelen met een andere oplossing. Ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat opdrachtgevers (leveranciers) blij zijn met deze partij. Ook al vervoeren ze wellicht voor lage kosten, dit is op termijn ook zeer slecht voor leveranciers. De klanten (kopers) zijn echter als eerste de sigaar. Let op: ik schrijf niet zómaar een review. Of een bedrijf af te kraken. Hier gaat iets dramatisch mis in hun processen. En dat gaat veel verder dan personeelstekort alleen. U bent gewaarschuwd.

Geleverd

Snel en goed