Te laat.

Artikel zou geleverd worden tussen 8.37 en 10.37 uur.Komt uiteindelijk om 14.02 uur .Sommige mensen hebben meer te doen dan wachten op de levering. Geen updates,geen contact met kantoor,telefoon wordt niet beantwoord .Alleen een regeltje dat het druk is. Niet echt klantvriendelijk .Kortom het zou beter moeten.

Waar voor je geld

Vrolijk boeket van verse bloemen netjes bezorgd.

Prima, maar tijd klopte niet!

In track en tracé stond tussen 8 en 10 uur. Dus rekende daar op. Maar het kwam om 13.30 uur. Onhandig! Verder wel supersnel, binnen een dag.

Pakketten werden afgeleverd op het moment dat ik de sleutels van de nieuwe woning nog niet had. Chauffeur heeft alles keurig netjes binnen gezet met de mensen van de woningbouw die al aanwezig waren. Netjes ingesproken op de voicemail!

Keurige bezorging

Zeer te vrede over de aflevering van mijn te ontvangen artikel. Chauffeur was prima op tijd , Zoals was afgesproken. Planning van transportbedrijf,,dit vol blijven houden.

Keurige besteller en op tijd afgeleverd.

MEDIAYARD TEST

MEDIAYARD TEST

dit is een test in 1 regel

dit is een test in 1 regel

Vlot en netjes geleverd

Mooi op tijd. Doos netjes.

Vriendelijke bezorger

Het vloerkleed is netjes afgeleverd door een vriendelijke bezorger. Helaas een dag later dan beloofd. De track en tracé link wordt niet actueel bij gehouden. s Avonds om 2200 uur 2 juli stond nog steeds dat hij tussen 1200 en 1800 geleverd zou worden die dag. Zelfs toen was hij dus niet bijgewerkt. Daardoor voor niks een dag thuis gebleven.

Goede communicatie nadat er 1 artikel uit mijn winkelmandje verwijderd moest worden. Alles perfect.

super bezorging vriendelijke bezorger

top

Top afgeleverd

Goed werk verricht

Goede bezorging.

Vriendelijke bezorger die mooi optijd was. Pakket onbeschadigd!!

Netjes en op tijd bezorgt .bezorger was erg vriendelijk

Keurige bezorging

Hele vriendelijke bezorger die het pakketje ook heel zorgvuldig en op tijd heeft afgeleverd. Top!!

bezorgt op de dag, maar verbeterpunten.

Ik was thuis, sterker nog, op het moment van bezorgd melden was ik net op internet aan het kijken of er nieuws was. Blijkt dat het pakje zonder aanbellen naast de voordeur was gezet! Op zich geef ik soms toestemming voor die plek, maar dat was nu niet gebeurd en bovendien kon ik helemaal geen aanwijzingen geven via uw website. Dus is dat wellicht een tip. De meeste koeriersbedrijven geven ook een kleiner tijdslot dan een hele werkdag. U bent nieuw dus wellicht komen dat soort zaken nog.

Origineel en iets unieks om te geven.

Gisterenavond( zondag) tegen de avond besteld en vanochtend al voor de middag bezorgd. Ze doen wat ze beloven.

Zending niet ontvangen

Zending niet op de beloofde dag geleverd, met als reden dat er niemand thuis zou zijn. Er was de hele dag iemand thuis, we een Ring deurbel en er is ook geen berichtje in de brievenbus achtergelaten. Dus de bezorger is niet eens hier geweest. Waardeloos. Vervolgens bel je naar dit bedrijf en krijg je direct een bandje met daarop de mededeling dat ze je niet persoonlijk te woord kunnen staan. Al met al, dikke afrader dus!

Klantonvriendelijk

Twee weken geleden wordt er bij mij aangebeld en doe ik de centrale deur open voor een medewerker van Packs. Daarna sta ik voor niets te wachten bij mij voordeur. Na een poosje besluit ik naar beneden te gaan en zie tot mijn grote verbazing het voor mij bestemde pakket in de centrale hal staan. Wel staat in de track en trace dat het pakket bezorgd is. Hierop een mail gestuurd naar het bedrijf met het verzoek om een reactie. Maar ook dit is blijkbaar heel moeilijk want ik wacht nog steeds.

Overzichtelijk en netjes bezorgd.

Zeer tevreden met hun service Ontzettend bedankt

Goede service en een hele vriendelijke bezorger.

Pakket bij deur in drukke straat achtergelaten!

Ik was niet thuis. De bezorger heeft het pakket voor mijn deur gezet, aangebeld en is meteen omgedraaid en weggelopen. Het pakket is verdwenen. Ik woon niet in een portiek oid. Gewoon direct aan de straat. Dit kan toch niet! De ochtend van aflevering heb ik diverse keren geprobeerd de klantenservice te bellen om te zeggen dat ik niet thuis was, maar er werd niet opgenomen. Via de t&t code kon ik op de site ook geen bezorgdag veranderen of iets doorgeven.

• Would you recommend us? No

Perfect!

Altijd op tijd ondanks de drukte.

Hele goede bezorgers. Ze waren later als verwacht maar hebben mij gebeld dat ze onderweg zijn en komen bezorgen. Heel behulpzaam en netjes bezorgd ook aan de deur.

Nijverheidstraat 2 d

4143 HM Leerdam