Perfecte service

Fijne en vriendelijke bezorger,vroeg netjes om een glaasje water,wat hij uiteraard heeft gekregen.

Uitstekend !

uitstekend en mooi op tijd

Super tvreden over de snelle bezorging. 10 punten

Duidelijk en snelle bezorging

Prima bezorging

Prima bezorging, ondanks de drukte toch redelijk op tijd bezorgd.

Pakket is keurig aangekomen bij de jarige

Aardige bezorger

De bezorger was vriendelijk en heeft het pakket opgehaald en retoursticker regelt hij verder.

Keurig gedaan wat ik gevraagd had blij mee

De bezorger heeft precies gedaan wat ik gevraagd heb. En hij was mooi op tijd

Grandioos, goed gedaan!

Heel fijn dat ik nu kan zien dat mijn bestelling wanneer, goed en optijd wordt afgeleverd!! Dank jullie Hartelijk!!

Achteraf ging alles zeer goed

Perfecte service

Perfect!

Altijd op tijd ondanks de drukte.

Netjes bezorgd op de 2e etage. Dus ik ben super tevreden.

Kort ervoren gebeld dat er een pakket was om afgeleverd te worden. En die volgde dan ook ba een paar minuten. Is zeer gewaardeerd!

Gelijkzijdig hoekprofiel

Gelijkzijdig hoekprofiel Producten geleverd volgens afspraak,op maat en op tijd. Goed ingewikkeld tegen beschadiging. In het kort: tevreden!

Zeer tevreden.

Ondanks dat het adres verkeerd door mij was aangegeven, heeft PACK na verbetering van het adres het pakket op de juiste locatie om 15,31 uur afgeleverd - ik ben u zeer dankbaar!!

Vriendelijk en netjes afgeleverd

Het pakket is perfect afgeleverd en mooi optijd vriendelijke jongen top

Alles volgens wens gelopen

Packs hield mij goed op de hoogte van het leveringstijdstip en leverde ook daadwerkelijk op tijd. Alles is gelopen zoals ik had gewenst.

Nette man die de verwarming brscht

Ging het netjes afleveren

Perfecte service! Hartelijk dank!

Gisteravond besteld! Deze voormiddag geleverd!

goed ontvangen

Super snelle levering

Niks op aan te merken . Super snelle levering gewoon!

In zoverre heeft de bezorger het pakket goed afgeleverd.

Ik hoop dat mijn bestelling onderweg echt goed is behandeld. Er staat n.l. niet duidelijk genoeg op de doos vermeld, dat er breekbaar materiaal in is verpakt.

goede bezorging behulpzaam

heel goed

Slecht

Kast besteld ben al 3 dagen aan het wachten krijg je 3x een mail dat ze aan de deur zijn geweest ben gewoon thuis en hebt een video deurbel maar heb geen bezorger gezien het zijn gewoon leugenaars

Erg leuk

Ik kom 1 te kort, bestel nog 1 voor de koffie