Snelle levering

Omdat mijn echtgenote de deurbel niet had gehoord, heeft de bezorger alle moeite gedaan om het bij de buren, 3 huizen verderop af te leveren.

Goede service en mooi op tijd

Ons eerste keer maar zal best nog wel een vervolg komen

Super netjes afgehandeld .

Ondanks de drukte toch redelijk op tijd mijn pakket bezorgd.

Heb geen bel gehoord! Was gewoon thuis. Spiegel stond buiten voor aan de deur

De poort was open. Hebben n bel aan de deur! Ook belt het dan achter bij de serre maar niks gehoord. Krijg ik een mailtje dat het geleverd is. Waar dan? Ga ik naar de voordeur staat het buiten aan de deur.

Vriendelijke bezorger

Wat een vriendelijke bezorger. Hij kwam keurig op tijd .

goede communicatie

goede service

Heb geen bel gehoord! Was gewoon thuis. Spiegel stond buiten voor aan de deur

Netjes gedaan.

Bezorger netjes in hok gelegd. Dank.

Helaas was er niemand thuis, pakket is netjes bij de voordeur neergezet, Nadat er aangebeld is. (Slimme deurbel)

Bezorging goed

Vriendelijke chauffeur Pakket kwam alleen later dan verwacht Tussen 8 en 13 uurwas afspraak Maar kwam 17.20

in prima staat

vlot, netjes en naar volle tevredenheid afgeleverd.

Keurig verpakt en binnen de aangegeven tijd bezorgd!

Spijtig

Content met levering maar bij bestelling stond leveren dinsdag. Bestelling ontvangen op woensdag. Terug een afspraak gemaakt bij mijn garage maar volgende week pas. Zou ideaal geweest zijn als ze me verwittigd hadden dat het woensdag geleverd zou zijn. Mvg Yilmaz

Binnen timeframe, prima

Pakjeafgegevem bij but an, ik dag auto en was gewoon thuis

super netjes en zeer positief

wees trots op uw personeel

Kan beter

Vorige bezorging was goed, nu kwam het tweede deel van dezelfde bezorging (had van mij ook wel in 1 keer gemogen, maar lag aan verzender denk ik). Kon natuurlijk wederom geen eigen tijdvak kiezen of andere dag, kon ook geen notitie oid achter laten. Bezorger heeft deze keer besloten het pakket lekker vol in het zicht bij de voordeur neer te leggen waar iedereen langs rijd en loopt dus als iemand het mee wilde nemen was het weggeweest. Als je het risico neemt om het achter te laten doe dit dan achterhuis.

Hele snelle bezorging

Kan alleen maar GOED zeggen.

Goed afgeleverd

Hij is mooi optijd bezorgd en toen nestjes neer gezet bij de trap in de gang

Keurig afgeleverd chauffeur heeft pakket netjes binnengezet. Bedankt Packs.

Geweldig perfect

Keurig op tijd,en op de afgesproken plaats.

Netjes

Prima !

Bezorger brengt het best zware pakket naar de plek waar het moet liggen .Netjes !

Nette chaufeur en netjes geleverd ga zo door

Mooi om te volgen waar je pakket is, waren binnen de tijd die is opgegeven.

Netjes op de aangegeven tijd afgeleverd

Netjes in de aangegeven tijdsperiode afgeleverd en ook fijn dat de chauffeur zo inventief was, om het pakketje onder de carport neer te zetten achter de container, omdat ik niet thuis kon zijn.

Goed geregeld

Mooi op tijd bezorgd