Netjes op tijd aan de deur bezorgd.

Jammer

Heel jammer dat het pakket een dag te laat wordt bezorgd

Slecht

Bij buren bezorgd, zonder huisnr. Nu 2 dagen verder en de 2 pakketten nog niet gevonden

Goede bezorging

Bezorging zelf was prima, is bij de buren bezorgd en ik vind het vervelend dat je niet net als bij Postnl en DHL aan kan geven dat ik dit niet wil. Ook is het erg jammer dat je niet gelijk een andere tijd kan kiezen om te voorkomen dat ze voor een dichte deur staan en weer naar de buren moeten of het weer mee moeten nemen. Het volgende pakket komt namelijk weer niet op een goede tijd. Als hier verandering in komt maak ik veel liever gebruik van jullie bezorgservice.

Netjes geleverd

Netjes geleverdt

Pakket bij buren afgeleverd !

Pakket is terecht stond bij de buren . Enige minpuntje was geen kaartje waar afgeleverd. Me vorige bericht kan in de prullenbak ;-)

Zie hieronder

Pakje goed ontvangen, maar wel onveilig achtergelaten. Stond bij de Buren voor de deur, recht in het zicht van iedereen aan een drukke doorgaande weg met veel voetgangers en fietsers

Netjes geleverd

Netjes geleverdt

Mooi dat je t pakket kan volgen!

grandioos zoals altijd

wel te vroeg maar zeer welkom

Geweldig afgeleverd,

Goede bezorging, op tijd, vriendelijk. Lekker zo door gaan. Tot de volgende week. Heb nog iets besteld Tot bedrijf

Supersnel bezorgd

Supersnelle en goede bezorging!

Gewoon goede service

Netjes geleverd super aardige bezorger en de beste man ook nog even gebruik laten maken van mijn toilet de beste man ook weer blij

Zeer netjes afgeleverd

Pakket netjes afgeleverd

Ik vind mijn ervaring altijd goed met de verpakking

Het is altijd goed en goed geleverd en goed verpakt en goed af geleverd.

Snelle levering

Jammer dat het een dag te laat is bezorgd

Het pakketje was een dag te laat, maar hoop dat de volgende pakketjes de volgende keer op tijd bezorgd worden

In een woord SUPER geweldige service

Altijd op tijd de levering bezorgd

Pakket bezorgd

Geweldige service, de bode denk goed na over waar hij eventueel je pakket neerzet en daarbij laat de bode ook nog een notitie achter in je brievenbus waar je pakket eventueel is neergezet mocht je niet thuis zijn. KLASSE!

Precies op tijd aangekomen

Was voor een verjaardag. Precies op de juiste datum afgeleverd. Dank jullie wel

Keurig op tijd bezorgd en stevig verpakt.

Prima Webshop.

Waar bezorgd?

Als de bezorging bij de buren afgeleverd wordt, ontvangt u een kaartje in de bus. Ik heb geen kaartje ontvangen, dus ik weet niet bij welke buren het is afgeleverd. Niet echt handig.

heel goed

alles was goed geregeld

Keurig met steekwagen bij voordeur afgeleverd

Iets te laat

Maar ok netjes afgeleverd