Mooi samengesteld fruitbox

Goed samengesteld fruit/ kado box. Leuke variatie aan fruit. Grote theezak incl honing en jam. Helaas 2 vrij zachte mandarijnen die snel op moeten maar dat doet geen afbreuk aan de verdere inhoud. Voor herhaling vatbaar. Helaas was de doos voor de deur achter een plantenbak gezet. Daarom even zoeken waar t was en onnodig een paar uur voor de deur gestaan maar dat ligt aan de koerier en niet aan het bedrijf.

Bezorgster was zeer vriendelijke

Tevreden mooie planten

Ben tevreden

Perfect afgeleverd top

ERVARING IS HEEL GOED MOOI OP TIJD AF GELEVERT KEURIG

Ik heb twee planten besteld kreeg maar 1

De bananen bomen kreeg ik wel alleen de juka boom heb ik niet was vergeten bij de bezorger te vragen

Ik had het 1 dag van te voren besteld en het is de volgende dag al afgeleverd fantastisch

Zie reactie hierboven

Goede berichtgeving omtrent aflevering

Netjes op de hoogte gebracht van de weg van de bestelling, Op de juiste datum afgeleverd.

Correcte afhandeling

supergoed

perfect meer woorden niet nodig

Prima service !

Tot nu toe worden de ballonnen altijd door een vrolijk lachende en vriendelijke chauffeur afgeleverd! Dank.

aardige bezorger en mooi op tijd. Complimenten!

mooi kleed voor dat geld !

Alles volgens schema verlopen.

snelle levering

Goede snelle aflevering, je wordt goed op de hoogte gehouden mbt aflevering

Zeer vriendelijk bezorgster

Zwaar vloerkleed besteld. Keurig op tijd en netjes afgeleverd. Dat door 1 persoon. Echt top.

Top vent die het kwam bezorgen

Helemaal top niks te klagen!!

Er ontbreken de schroeven!

Bij het uitpakken van de paketten bemerken we dat er geen schroeven bij zitten!

Goede serviceverlening

Voor de 2de keer heel tevreden met het verzenden

Snel

Snel en betrouwbaar

Uitstekend.

Uitstekende ervaring gehad met de bezorging van het pakket. De zending goed kunnen volgen en was mooi op tijd binnen. Vriendelijke bezorger, geen beschadigingen kortom zoals gezegd, uitstekend.

Goede en vriendelijke bezorging.

The Man colled to me , spoke English, and helped me

Geen klachten vriendelijke bezorger

Netjes afgeleverd

een bedrijf waar men op kan vertrouwen !!

bestel regelmatig 'iets' en e.e.a. wordt perfect geregeld !!

Wat een drama bedrijf is dit! Nooit doen dus!!!

Onlangs zou dit bedrijf een belangrijk pakket bij mij afleveren. Ik ontving plotseling een e-mail dat de chauffeur het pakket afgeleverd had. Mooi niet dacht ik. Geen chauffeur op de camera, niet op de Ringbel. Deze chauffeur heeft dus gelogen! Helaas is deze firma telefonisch onbereikbaar en ook op mail wordt niet of nauwelijks gereageerd. Kortom, wij zijn ruim een week verder en staan nog steeds met lege handen. Dus pas op voor dit bedrijf!!!! Voor ons mag Packs nooit meer iets leveren!!!

Nijverheidstraat 2 d

4143 HM Leerdam