Goede aflevering van de Chauffeur

De Chauffeur heeft de Stoelen keurig op mijn etage afgeleverd, zelfs binnen mijn appartement, een goede service, zoals het hoort.

Super service

Alles ging perfect

Mooie flag

Geweldig zo snel heeft de aflevering plaats gevonden!

Service zeer goed

Hele nette en snelle aflevering op de genoemde tyd en service heel goed

Dit pakketje is wel goed afgeleverd.

Pakketje voor een ander adres in zuidwolde is wel goed aangekomen op betreffende dag&tijdstip. De bezorger die via packs in die omgeving aflevert is wel een persoon die zijn werk goed doet. De reden dat ik packs niet aanraad is alleen maar door de slechte bezorger uit UTRECHT overvecht. Dat was een intens slechte ervaring.

Geweldige service netjes afgelevert ldoor een zeer vriendelijke chauffeur

Hele vriendelijke chauffeur

De kaart is niet aangekomen

Kaart staat op geleverd , maar is niet aangekomen op het adres… Waar is het ingeleverd als ik vragen mag? (Aron van stralen Melis stokelaan 91 A Harderwijk ) Vr Gr Jolanda Bredeweg

Goed geleverd, beetje laat in de avond

Top service...

Ondanks de drukte van vaderdag, mijn verjaardag kadoetje toch op de zelfde dag bezorgd. Dank jullie wel. Jullie zijn geweldig!

In app al bezorgd voordat het daadwerkelijk geleverd was.

Ik schrok me rot. Levertijd gedurende de dag steeds (automatisch) laten aanpassen, en om 20 uur 's avonds bericht dat het niet bezorgd kon worden omdat ik niet thuis zou zijn geweest. Met kans om nieuwe afspraak te maken. Komt om 21:15 uur alsnog de bezorger die van niks weet. Heel fijn dat ik mijn pakje heb bezorgd gekregen maar de administratie moet echt anders ...

Kwaliteitsvolle dienstverlening

Vlotte levering. Duidelijke communicatie via track & trace.

Vriendelijke bezorger en keurig netjes op tijd!

Vriendelijke bezorger en keurig netjes op tijd!

Iets later als aangegeven, afgeleverd

Netjes afgeleverd

Slecht

Vaderdag kaart ruim optijd besteld niks ontvangen

Mooi op tijd

Goede adequate informatie over levering en voortgang

Kan recensie niet doorsturen

Ik kan mijn recensie niet doorsturen naar trust pilot. Ik ben bijna 80 en niet zo goed met computers. Vr. Gr. Kitty

Prachte kleden.

Vandaag werden de kleden bezorgd. Iets later dan gepland omdat er bij de bezorgdienst een storing was. Maar wat een prachtige kleden. De kleur is precies goed. Ik ben er heel blij mee. Ik moet nog een kleed voor onder de eethoek hebben en dat bestel ik ook binnenkort.

Super, prachtig boeket en zeer snel en zorgvuldig!! Mijn complimenten.

Vrijdag rond lunchtijd geregeld en zaterdag om 10.58u is het boeket bezorgd bij mijn zus/zwager die 45 jaar getrouwd zijn. Het is ook nog de zaterdag voor vaderdag....waar ik helemaal geen erg in had.... Echt klasse!!!!

Toppie !

2x bed en matras besteld Allebei de keren dezelfde bezorger Ondanks grote drukte en 2de x vaderdag Op tijd en vriendelijk Zeer tevreden !

Bestelling werd door onvoorziene omstandigheden 1 dag later bezorgd dan gepland en werd daarvan netjes op de hoogte gesteld.

Juiste levering en op tijd.

Prima levering en volgens afsprak op tijd geleverd.

Snel verzonden maar helaas hadden ze mijn pakket voor de deur gezet en niet aangeklopt terwijl ik wel thuis was maar dat maakt niet uit.

Kon beter

Moeilijk te communiceren met bezorger, want op vrijdag was pakket niet compleet (1 van de 3 wel). Op zaterdag geen bericht wanneer bezorgd zou worden en stonden de pakketten voor de deur ( beloofd was dat wanneer er niemand thuis was bij de buren afgeleverd zou worden.) Planten zijn prachtig.

Geweldige service

Nooit eerder meegemaakt kwam het aan de deur afleveren in appartement! Top!

Nijverheidstraat 2 d

4143 HM Leerdam