Greetz, dank je wel voor het bezorgen van de kaart en bloemen. Mooi op tijd, geweldig!!

Was mooi op tijd.

Optijd en vriendelijk

Goede voortgang van de bezorging. Vriendelijke dame. Tijden kloppen en alles enorm snel.

Jammer van niet op tijd zijn en dat niet melden .

Verder alles goed gegaan .

Optijd en vriendelijk

Geweldige service dankjewel

Prima verzorgt

Netjes en optijd gelevert goed gedaan

It was not delivered on the promised day, however it was left at my place, even though I was not present, which is very good (saves on chasing the package).

Met briefjes gaan werken

Ik heb het parket nu net wel ontvangen lag in een andere straat de van bommelsestraat kan gebeuren maar dan nog hoort er een briefje bij ons in de bus gedaan teworden. Want ik ken die mensen niet. Ver geen probleem tis opgelost

Te snel gereageerd

Excuses voor de te snelle reactie. Bovenaan het bericht stond afgeleverd. Bij de status details zie ik dat het bij packservice center is aangekomen. Begrijp mijn verwarring.

Duidelijke track en track via de mail

Kwamen volgens de tijdstip die geschat werd. Keurig netjes in de hal neergezet.

Top levering

Pakket correct en snel geleverd.

Veel te laat bezorgd

Jullie zouden tussen 9-18 komen. Hele dag gewacht en meerdere keren gekeken bij track maar bleef staan tussen 9-18. Uiteindelijk was de bezorgen hier om 20.45. Aardige bezorger. Maar dit kan natuurlijk echt niet. Heb hele dag voor Piet snot gewacht.

Pakket werd op de dag geleverd zoals aan gevraagd was

Mooie ballon goed verpakt ,leuk extra,s voor speciale dag !

Na eerder zending niet ontvangen te hebben, dag later alsnog bezorgd!

Perfecte nalevering op juiste bezorgingsdag.

Zaterdag bestelling geplaatst. Maandag al geleverd. 1 item tekort. Na melding direct een antwoord gekregen met keuze voor nalevering of terugbetaling. En met een leuke attentie ter compensatie. Rekening gehouden met keuze van bezorgingsdag.

Nette duidelijke service

Duidelijk aangegeven in de mail wanneer ze komen Ietsje later, maar geen probleem. Ik dacht wel even, geen spam he Groet

Super snelle bezorging.

Je kan de track and tracé goed volgen, top!

Keurige en zeer snelle bezorging

Vriendelijke bezorger

Zeer aardige bezorger en lekker op tijd. Prima.

Verrassend mooi.

De verpakking met de bloemen vind ik erg mooi. Iedereen was er super blij mee

Mooi op tijd en vriendelijke bezorger

grandioos altijd op de afgesproken data en tijd

deze keer volgens de boeken een dag te vroeg maar ook deze keer zijn we erg blij wat de chauffeur voor moeite heeft gedaan. petje af

Mooi op tijd en vriendelijke bezorger

Snelle levering

Zeer correcte goede snelle levering moet het nog uitpakken maar ik ga er vanuit dat het goed is bedankt voor de goede afhandeling

Nijverheidstraat 2 d

4143 HM Leerdam