Ruim op tijd

De bezorgservice was ruim op tijd en erg vriendelijk

Prima aflevering

In korte tijd 2 afleveringen gehad via Packs. Uiterst correcte en vriendelijke chauffeur en prima afhandeling.

Bezorging goed

Als jullie in het vervolg iets komen bezorgen is het messing handig oom een dag van tevoren een mail te sturen met de dag en tijdstip van bezorging. Mvg hans nieuwpoort

Goede aflevering

Mooi gedaan

Keurig!

Zwaar pakket keurig netjes en vriendelijk afgeleverd.

Prima!

Netjes afgeleverd, keurig bericht achter gelaten.

Volgende keer graag op het juiste nummer afleveren

Volgende keer het pakketje graag op het juiste huisnummer afleveren i.p.v. bij de buren. Verder was de bezorging prima.

Goede chauffeur met geduld die netjes even telefoneerde dat hij voor de deur stond

Deze keer een goede chauffeur, we hadden hem nog niet verwacht volgens de Tracking planning was hij een ruim een half uur vroeger dan het tijdsbestek, maar heel prima keurig even een telefoontje dat hij voor de deur stond.

Echt goed!

Bij Bloempost is alles goedgelopen altijd, soms met een kleine vertraging, maar dat is wel begrijpelijk hoe lang de aflevering niet een dag later wordt bezorgd.

De chauffeur was vriendelijk en correct.

Daar ik de bel aan de ene zijde van mijn huis niet hoorde is hij naar de andere zijde gereden. Omdat ik momenteel op krukken loop heeft hij het zware pakket voor mij onder de veranda gezet. Dat is een andere ervaring dan chauffeurs die na drie seconden wachten weer keihard weg rijden. Mijn complimenten voor deze chauffeur.

Heel erg behulpzaam

Belt netjes op om te zeggen dat ze eraan komen. Perfect

Prompte und schnelle Lieferung

Erste Lieferung an mich und beste Erfahrung

Pakket was de eerste keer niet aangekomen en meteen geregeld en van dag opnieuw bezorgd heel fijn zeg

Bezorging

Bezorger was erg vriendelijk, Maar werd na contact te hebben gehad met de winkel uiteindelijk 3 dagen later bezorgd dan er was afgeproken. En dat was er vervelend

Matig

Pakket ruikt naar een overvolle asbak

Redelijk

Jammer dat er afgelopen donderdag , geen briefje in de brievenbus is gedaan, door postbezorger . . En ik was hele de ochtend thuis . En ik heb geen deurbel gehoord . Maar wel fijne dat vandaag ( Maandag) wel bezorgd is . Jammer dat je niet goed kan zien , via track & trace . Waar de postbezorger is . Want je ziet alleen maar tijd . Misschien dat jullie daar een oplossing kunnen vinden .

Aandachtspuntje

Ik vind het niet erg dat de pakket bezorger mijn pakket niet aan de deur leverd. Maar dan ben ik wel van mening dat als hij aanbelt en ik de deur gelijk open, dat hij dan nog een keer aanbelt en even meld dat hij mijn pakket in de centrale hal van mijn flat achterlaat. Nu sta ik op 5 hoog te wachten tot de man naar boven komt (en er is een lift aanwezig) en dan komt er niks! Ondertussen staat mijn pakket in de centrale hal en kan iedereen het zo meenemen. En dit kan heel snel gaan. Ik spreek uit ervaring!

Keurig bezorgd

Netjes afgeleverd

Al doende leert men

Door een fout bij de afzender werd m'n bestelling met één dag vertraging geleverd. Bij de bezorger was blijkbaar niet bekend dat het een brievenbus-zending betrof, daar voor aflevering werd aange-beld.

Vriendelijke chauffeur, wel verbeterpunten voor bedrijf.

Chauffeur was zeer vriendelijk en hielp netjes met afzetten pakketjes bij de voordeur. Het had beter kunnen gaan als ik de dag voor de eerste poging tot levering al de afleverdatum had kunnen wijzigen.

Keurig en tijdig bezorgd

Netjes bezorgd

Had 10 kunnen zijn maar bestelling voor deur neer gezet.

Transparant en snel

Alles conform afspraak en op tijd

Pakket is afgeleverd bij de buren op een huisnummer dat niet bestaat

Krijg je deelden dat het pakket is afgeleverd bij de buren op een niet bestaand huisnummer en met een naam die niet van de buren is. Nu is t pakket wel afgeleverd bij onze directe buren, daar niet van, maar toch slordig om het zo in de administratie te verwerken

Alles vlgs afspraak

Duidelijk