vriendelijke bezorger

Nette en vriendelijke bezorging en tussen opgegeven tijdsvak bezorgd TOP

Keurige aflevering

Werd keurig geinformeerd over het tijdstip van afleveren.

Prima levering, goede communicatie

Alleen 1 uur eerder dan in de track & tracébesluit aangegeven. Gelukkig waren we thuis

Prima bezorgd

Het pakket is snel en netjes bezorgd. Ik was op het bezorg moment niet thuis. Het is bij de buren bezorgd wat ik een prima oplossing vind. Dank u wel

Keurig en goed!

Na melding dat er geleverd kon leveren op bij de buren evt.gegeven adres.precies gedaan.

Erg tevreden

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de bloemen, maar ook over de bezorging. Alles netjes geregeld en op tijd. Dus top!

top bezorged

deze is ook goed door Richard afgeleverd

Service zoals het hoort

Snel geleverd. Chauffeur belde aan en pakket met een glimlach overhandigd. Zou fijn zijn als alle PostNL klanten overstappen naar jullie.

Dag van afspraak keurig (iets te vroeg) bezorgd.

Goede ervaring

Fijn dat we opde hoogte waren van de bezorging

Duidelijke communicatie leuke spontane bezorger

top bezorged

top en snel bezorgd door richard

Zeer vriendelijke bezorger, en mooi op tijd geleverd zoals stond aangegeven.

Mazzel dat het nog stond en het niet regende

Dinsdagmiddag is het pakket afgeleverd, zoals in de T&T stond.. Voor de deur gezet. Niet aangeboden bij de buren, geen briefje. Noppes. Mazzel dat het nog niet door een ander meegenomen was en dat het niet compleet verregend is. Op basis van deze bezorger raad je natuurlijk jullie niet aan. Hopelijk zijn er ook betere bezorgers.

Had een klacht

Moet mijn klacht intrekken het paket is terecht.

Behulpzaam vriendelijk

Vriendelijke bezorger Heel behulpzaam om de pakketten voor me in de gang te zetten

Oke

Alleen mila de machise dromenvanger nog niet ontvangen ze zijden dat het in de brievenbus gedaan is maar het zat niet in mijn brievenbus ik heb het zondag nodig voor een verjaardag

Lovely plant box; perfect birthday present

A fine selection of plants delivered to our daughter, giving her the opportunity to develop an interest in plants and gardening. The plants were in excellent condition, very well boxed up, and well received.

Keurig

Over de bezorging niets dan lof. De chauffeur belde vantevoren of er iemand thuis was. En 20 min. stond hij keurig voor de deur.

Leuke fles met kistje

Jammer dat het persoonlijke kaartje er niet bij zat

Netjes bezorgd

Was netjes bezorgd ik had een briefje op de deur geplakt dat het pakketje achter de bloempot gelegd moest worden en dat is ook gebeurd.

Zeer tevreden over de bezorging.

Vriendelijke bezorger en netjes optijd.

keurig op tijd geleverd

de afgesproken tijd bezorgd

Service perfect, bezorging slecht

Bezorger heeft het pakket smorgens om 9.00 uur op de stoep gezet. Smiddags regen, doos nat en geluk dat het niet gestolen is, wij waren pas om 17.00 thuis..........

Nijverheidstraat 2 d

4143 HM Leerdam