Zeer tevreden over de bezorging.

Vriendelijke bezorger en netjes optijd.

Middelmatig

Eerst wel dan niet en dan de volgende dag

snel ge leevert kan niet beter.

het is snel gelevert onbeschadug dus kan niet beter packs is aan te raden allus wort goet be zorgt.

Goede aflevering

Kreeg 2 keer ander tijdblok . Maar na 1 uur vertraging netjes afgeleverd.

Te laat bezorgd

Afgesproken dat de fruitmand maandag 03-06-2024 bezorgd zou worden! Vandaag is de fruitmand bezorgd bij de buren dus te laat! Jammer!

Top service!

Op tijd, onbeschadigd en makkelijk te volgen

Perfecte bezorging, maar geen 10 waard

Perfecte bezorging, doos heel aangekomen. Inhoud was niet beschadigd. Bezorger ging erg goed om met de spullen. Enige nadeel, vandaar geen 10: erg ruim aflevertijdvak.

Tevreden

Snel netjes en vriendelijk

Correct en precies op tijd.

Ik had nog geen ervaring met packs

Aardige chauffeur

De bezorger was op tijd en heel vriendelijk

Perfecte service

Vriendelijke chauffeur Bestelling goed verpakt,alles perfect.

Veel te laat geleverd

Jammer dat het tijdslot voor het afleveren tussen 10.00 en 17.00 uur lag, ik ben de hele dag thuis gebleven. Uiteindelijk zie ik dat er om 19.00 uur alsnog wordt geleverd als ik niet meer thuis ben. Geen bericht dat het later wordt.

Voldeed aan mijn verwachting en is keurig op tijd bezorgd zoals afgesproken

Mail vermelde netjes bezorgtijd en aflevering

Jullie zijn zeer snel TOP

Het was jammer dat er een straatnaam vermeld moest worden, had ik over het hoofd gezien en bestelsysteem gaf geen melding en bedrijf ook niet, meestal is de postcode en huisnummer voldoende om een pakje te bezorgen, pas na mijn vraag hoe het er mee stond kwamen zij in actie. Helaas kon ik nu mijn sup board niet mee nemen op vakantie. Ook al waren jullie super snel.

Geweldige service

Ben erg tevreden over de service.

Oke

Jammer dat het niet geleverd wordt op de tijd wat was afgesproken. Maar ja

Ondanks de foute postcode toch geleverd

Netjes bij de voordeur afgeleverd ook al duurde het even voor we open deden, wel iets na het bezorgvak maar dat stond ook wel vermeld

Perfect! Alles volgens afspraak en naar wens!

Zie boven!

Snel geleverd, vriendelijke bezorger

ondeweg niet te zien op track en tyrace

snel geleverd op dag van levering hetgeen bij postnl vaak niet gedaan wordt terwijl het beweerd word. Ps , wel op de track en trace op tijd vermelden dat het pakket onderweg is , dit was namelijk niet het geval

Altijd snel geleverd

Nooit geen problemen Bestellen en volgende dag op tijd geleverd

Keurig optijd bezorgt.

Gelukkig zijn de bloemen weer goed gekomen, want de familie kwam laat thuis en hebben op het pakketje getrapt. Maar ze hebben het weer in orde gekregen, bloemen staan er mooi bij.

NETJES BEZORGD EN VRIENDELIJKEERSTE ERVARING

EERSTE ERVARING WAS GOED

Goede levering

Nette beleefde bezorger

Zeer vriendelijke bezorger

Iets besteld bij vidaxl,dag later netjes aan de deur afgeleverd,daar kan tpg post nog veel van leren.

Nijverheidstraat 2 d

4143 HM Leerdam