Sorry

Eerder ingestuurde recensie aub verwijderen Mijn vrouw had het pakket aangenomen en in de schuur gezet en helaas was ze vergeten mij dat even te melden

Redelijk

Betreft de mail. Tijds blok zou zijn tussen 10 en 12 uur. Geadviseerd werd steeds te checken, maar tijdblok bleef het zelfde bezorgtijd uiteindelijk 13.45 uur!!! Beetje jammer van mij tijd om re zitten wachten.

Zeer tevreden Snelle bezorging en aflevering.

Zeer tevreden over het op de hoogte brengen via track en trace en telefoon van de bezorger om te informeren of je thuis was. Zeer vriendelijke en beleefde bezorger. Hij vond het geen probleem om het pakket via 1 trap naar boven te brengen. Ik woon op 1 hoog. Ik zal u zeker aanbevelen. Ook de vele mogelijkheden die door uw bedrijf wordt geboden om een bestelling te kunnen betalen heb ik als zeer positief ervaren. Vriendelijke groet

Super snelle levering

Zeer vriendelijke bezorgen.

netjes afgeleverd

zou pas op maandag komen maar werg vrijdag al bezorgd.erg fijn zo voor het weekend.

Artikel zouden wij vrijdag ontvangen maar werd op donderdag al bezorgd. Duidelijke en tijdige info via e-mail en daarna track en trace wanneer pakket bezord wordt.

Goede service.

Via track en trace goed te volgen en op tijd bezorgd

Levering was super goed. Bezorger bod aan om pakket binnen te zetten, omdat deze zwaar was. Bezorger was heel vriendelijk.

Netjes, correct, prima tijdindicatie. Uitstekend dus

Na een kleine fout van mij toch nog snel geleverd

Ben zeer tevreden over de afhandeling

Goed, liever 1 dag vroeger ! Toch dank

Had onverwachte vertraging, jammer !

Keurige levering

Pakket was open en beschadigd. Product gelukkig niet!

Aardige bezorger

Kwam helaas niet tussen afgesproken tijd, maar de bezorger was uiterst vriendelijk

Keurig netjes afgeleverd

Bedankt voor de goede zorgen. Keurig netjes.

Op de envelop zat een streep lijm die er niet af ging ☹️

De kaart was er supersnel, daar betaal je dan ook voor maar de envelop niet bruikbaar helaas….

Mooi op tijd afgeleverd volgens de voorspelling van track en trace.

Op de site van Packs was sinds vanochtend een tijdslot aangegeven, waarin het pakket zou worden bezorgd. Aanvankelijk een slot van vier uur, welke na een half uur werd teruggebracht tot een slot van twee uur. De bezorger heeft zich prima gehouden aan deze voorspelling. Geen onnodig wachten dus.

geweldig

netjes aan de deur geleverd,,en naar binnen gebracht,,goede behandeling ,grote pluim ,en eerde bezorgd,,ik was er bly mee dank u wel.

Uitstekende levering, ik vond het leuk.

Het boeket werd op tijd geleverd. De ondersteuningsdienst hielp bij het corrigeren van de bestelling. Ik ben erg tevreden.

Snelle levering. Keurig verpakt. Fijne bezorger die nog een vriendelijk woord had,( maak je ook niet vaak meer mee) Ga hier zeker nog eens bestellen.

1 dag te laat, nooit meegrmaakt

Voor onze jarige dochter een brievenbuspakketje besteld en ze had het zo hard nodig op haar verjaardag 28 mei. Nu werd het pas 1 dag later bezorgd, ik vind het erg jammer. Normaal gaat dit toch gewoon met de post mee? Er is nog nooit een brievenbuspakketje van mij voor ienand te laat geleverd.

Goed bezorgd .

Na het lezen van alle slechte reviews was ik bang voor wat ging komen . MAAR , PAKKET VAN VIDA.XL half uurtje telaat maar IN GOEDE STAAT ONTVANGEN EN VRIENDELIJK AAN DE DEUR AFGELEVERD !!! DANKJEWEL .

Super snel

Super snelle levering via Vida XL

1 dag eerder dan verwacht aan het einde van de middag afgeleverd

Kwam mij heel goed uit, vroeger ook in de expeditie gewerkt.

Aangegeven tijd is incorrect

Email kwam keurig netjes binnen en alle contactgegevens e.d. klopten. De tijd van bezorging was eerst een indicatie van een dag, daarna 4 uur en daarna 2 uur. In principe erg netjes, ware het niet dat er werd geclaimd dat hij tussen 9 en 11 uur sochtends zou worden bezorgd en hij uiteindelijk om 4 uur smiddags er pas was. Daarom is de tijdsindicatie uiteindelijk irrelevant gebleken.

Vriendelijke bezorger!

Vriendelijke bezorger!