Netjes en op tijd

De bezorger heeft op tijd alles netjes afgeleverd.

Netjes

Vriendelijke bezorger !

Met zorg behandeld en bezorgt, dank u wel.

Het pakket is keurig en zonder enige beschadiging van de doos bij mij afgeleverd. Een vriendelijke bezorger is deze man van Packs. Hier kunnen andere pakketdiensten nog heel wat van leren. Dank u wel voor deze bezorger die mijn pakket met zorg behandeld hebt, chapoo.

Lang wachten maar super service

De bezorging zou tussen 3 en 6 gebeuren maar kwam rond half 7 binnen wachten deed lang maar de bezorger was super vriendelijk en behulpzaam het was een zware doos dus hij bood aan om hem binnen in de gang te zetten heb vaker zware dingen besteld en dit was de eerste keer dat de bezorger mee hielp !!

Netjes bezorgd.

Snel en netjes bezorgd.

Pakket is uiteindelijk geleverd

Pakket/vloerkleed is uiteindelijk bezorgd maar de tracking gaf tussen 15 en 17 uur aan en de bezorger kwam uiteindelijk pas om 20.20 uur. Er word geen update gegeven van de levering en je kunt ook geen contact opnemen want antwoordapparaat. Gelukkig is het dus nog wel geleverd..

Zeer ontevreden

Pakje zou tussen 16.54 en 18.54 uur komen Ik moest echt even weg om kleinzoon zijn verjaardag Terug om 21.30uur nig niets geleverd en de track was ook niet bijgewerkt Om 21.40uur ging de bel, toen ik beneden kwam stond het pak voor de deur en niemand te bekennen Heel asociaal om niet even te wachten Voor het zelfde geld was ik nog niet thuis geweest Erg boos hierover

Had een ding op ruit zet maar op debank

Zo het hniet weten

Tevreden

Gelukkig was ik op tijd thuis ben tevreden en vriendelijke chauffeur

bestelling niet volledig bezorgd

Vriendelijke chauffeur, echter de bestelling is niet volledig bezorgd.

snel geregeld

geweldig

Niet goed afgeleverd

Bij de voordeur neergezet. Niet zoals jullie beloven. Door nogmaals aan te bieden of afspraak te maken... laatste keer via greetz besteld.

meer dan uitstekend

uitstekend bezorgd, mooi op tijd, leuk pr, wat wil een mens nog meer dan meer dan tevreden te zijn.ijsje

Geen communicatie bij vertraging en op een fout adres bezorgd

Vrijdag tijdsvak aangegeven van 3 uur. Speciaal thuis gebleven en de deur in de gaten gehouden. ‘s Avonds om 20.30 kwam er bericht dat de levering wegens calamiteit vertraagd was met 1 werkdag. Vandaag werd het pakket op een fout huisnummer bezorgd. Dus nee- geen tevreden klant hier

Helemaal goed

De ontvanger is blij met de bezorging waarin alles goed verlopen is, hartelijk bedankt hiervoor!!

Goede betrouwbare pakketservice met persoonlijk contact

Verstuur regelmatig via het werk. Online aanmelden van pakketten, direct een track & trace in je mailbox. Of naar de mail van de klant als je wil. De persoonlijke aandacht van een vaste contactpersoon is helemaal top. Geen ellelange bandjes afluisteren met meerkeuzemenu`s die er vooral op gericht zijn je naar een website toe te praten. Gewoon een direct mobiel nummer. Als we een foutje hebben gemaakt tijdens het invullen, krijgen we direct een belletje. Superservice!

Heel attente bezorger

Erg tevreden. Snel, hoffelijk en attent.

Mooi op de dag bezorgd

Blij dat het op de afgesproken dag aankomt. Nu doe ik dit wel vaker. Mijn dank er voor.

Keurig op tijd afgeleverd.

Het pakket werd keurig op tijd afgeleverd. Vriendelijke bezorger.

Perfecte keurige bezorging door Parcks

Het door mij bestelde bij Hallmark is vanmiddag uiterst correct bezorgd bij de mensen waar het pakket, oftewel de brievenbus bloemendoos bezorgd geworden!

Niet best

Pakket was zonder aan te bellen voor de deur gezet. Het tijdspad van de bezorging bleef ook staan tussen 10 en 18.00 uur.

Super blij met de goede levering

De levering was op tijd en een zeer vriendelijke man ,hij zette het nog in de gang ook voor mij zonder dat ik het vroeg dus In 1 woord SUPER

Zo laat bezorgen bij een kinderballon

Mijn kleindochter moest vandaag afzwemmen en ik kon er niet bij aanwezig zijn. Ze heeft de hele dag op haar verrassing gewacht. Ik heb het op tijd besteld bij Greetz. Jammer dat het niet eerder gelukt is om de ballon te bezorgen. De volgende keer doe ik niet weer zo’n verrassing

Zeer tevreden over de bezorging.

Wij zijn zeer tevreden over de aflevering van dit zware pakket. Vriendelijke bezorger die het pakket boven bracht en binnen in de hal heeft gezet. Dank daarvoor!

Nijverheidstraat 2 d

4143 HM Leerdam