Heel goed geregeld

Alles goed aangegeven via de website Top

Niet klantvriendelijk

De zending was vanwege calamiteiten (zaterdag ?) een werkdag vertraagd. De eerste de beste werkdag staan ze onaangekondigd voor de deur .

Positieve

Netjes boven gebracht vriendelijke chauffeur

op tijd zoals aangegeven in de mail

vriendelijke medewerker zet het pakket binnen neer zonder wat te vragen

tweede keer goed bezorgd

De eerste keer niet juist bezorgd, wel de tweede keer.

Snelle levering

Netjes en op tijd geleverd! Dankjewel

Spoordonk

Topservice! Thanks

Ben al 3 dagen aan het wachten op een zending

Bezorging elke keer niet gelukt omdat een van packs leveranciers ik noem de naam royal enterprise nijmegen beloofd elke keer dat ze komen maar niemand komt opdagen dit is gewoon oplichting ze kunnen het blijkbaar niet aan maar wees dan eerlijk en ga niks verzinnen Waardeloos kijk uit voor deze leverancier

Bezorging van kaart

Ik kijk net op de site. De kaart van greetz is keurig , bezorgd door packs. Echt top!!

Vertraging

Helaas had het pakket vertraging opgelopen maar vandaag alsnog bezorgd gelukkig!

Zeer slecht, geen contact te krijgen

Reageren niet op klachtenformulier, telefonisch niet bereikbaar. Zeer asociaal antwoord via mail en geven aan niet meer te antwoorden. Ze geven aan dat contact via leverancier moet maar ook die krijgen geen reactie van ze. Bestel nooit iets bij een leverancier die packs als bezorgdienst heeft!!!

Had niet verwacht dat de chauffeur het pakje achter het huis op tafel zou leggen, eerder had ik jullie een bericht gestuurd, dat ik niets ontvangen had, omdat ik niet op tijd bij de deur kon zijn, maar dat was dus niet het geval. Toen ik beneden kwam, heb ik het gevonden, sorry het was mijn fout,

Super vriendelijk en op tijd geleverd!

Graag retour sturen

Graag retour

Super behulpzame medewerker

Meneer bood aan om mijn pakket naar boven te tillen, terwijl ik 3 trappen hoog woon. Hij heeft het in z’n eentje getild. Was waarschijnlijk bekend met het gebouw, want vroeg of ik hier net nieuw ben komen wonen. :) Super bedankt

bloemen netjes en op tijd bezorgd

bloemen goed verpakt en op tijd bezorgd

de chauffeur was vriendelijk

ik heb een tuinset van een tafel en 4 tuinstoelen besteld en heb alleen de tafel binnen gekregen en de 4 stoelen niet ben daar zo blij niet blij mee

Keurig op de aangegeven dag en binnen de tijd en het vervangende adres

Prima ,geweldig

Keurig

Keurige bezorger; helaas hele dag vrij gehouden om pakket te ontvangen, omdat pakket pas om 12.44 een ‘tijdpad’ toegewezen heeft gekregen, maar nergens was terug te vinden welk ‘tijdpad’ het was. Dus onzeker wanneer het pakket zou komen. Ivm mijn doofheid ben ik de hele tijd naar het raam gelopen en/of mijn telefoon gecontroleerd om het pakket maar niet te missen. Jammer, want de rest was prima in orde, net als de bezorger

Ik moet mijn verontschuldiging aanbieden .

Ik had verteld dat ik mijn pakket niet had ontvangen ondanks dat ik in de hal zat te wachten Kreeg ik een mail van ontvangen . Ik dacht dat kan niet ik zat in de hal . Bij thuiskomst lag er een pakketje voor mijn deur . Ik vraag mij nog steeds af waar de bezorger langs is gegaan . In ieder niet via de hoofdingang. Maar nogmaals mijn excuses voor mijn vorige bericht

Netjes op tijd

Verjaardagscadeau verstuurd via Greetz. Netjes op tijd geleverd. Prima service

Goed!

Mooi op tijd geleverd en nette afhandeling

goed en op tijd op het juiste adres bezorgd

bedankt voor de goede zorgen!!!

Chauffeur was snel weg. Maar over de bezorging niks te klagen.

Ja hele goeie service snel en duidelijk en optijd.

Nijverheidstraat 2 d

4143 HM Leerdam