Snelle bezorging

Bedankt voor de snelle nette bezorging!

Super hele vrıendelıjke meneer en een mevrouw heel netjes we wonen 2 hoog lıft ıs beschıkbaar met lıft naar boven gebracht wou nog bınnen zetten ık zeı tot hıer ıs goed ık haal naar bınnen het was warm ık wou de chauffeurs nıet meer belasten top service

Niezadowolona

Nie dostarczono całego zamówienia. Zamówiłam fotel z podnozkiem,fotel otrzymałam a podnozka brak

betrouwbaar

Mijn bestelling is volgens afspraak op de afgesproken datum bezorgd en dat was belangrijk. De bezorger is dus een betrouwbare partner.

Klasse nette meneer

Zeer goed meneer is zeer behulpzaam en zeer netjes echt wel goede bezorger klasse

Slechte service en onhulpzaam communicatie

Pakket duurt veel te lang om geleverd te worden en er wordt alleen verteld dat ik de locale partners moet contacten. Dat lukt mij niet dus zit ik klem. De bezorger heeft nu meer dan 3 keer het bezorgmoment gemist en geeft aan dat ze de deurbel hadden geprobeerd ook al klopt dat niet.

Even een compliment achterlaten voor de zeer vriendelijke bezorger die, ondanks dat het een licht pakketje was, uit zichzelf het pakketje graag boven wou zetten voor me. Deze hoogzwangere is erg dankbaar! Groeten uit omgeving Haarlemmerdijk, Amsterdam

Snelle service

Netjes op de aangegeven tijd bezorgd

Andere tijd

Zou na zessen geleverd worden. Dus niet thuis. Het is dat de buren thuis zijn

Het is bezorgd, maar voor de deur achter gelaten

Ik wil best neerzettoestemming geven. Maar dat heb ik niet gedaan. Zo voor de deur vind ik eigenlijk niet oke.

Respectvol

Vriendelijk menner!

Correcte informatie over bezorging en vriendelijke chauffeur.

Uw bedrijf informeerde mij correct over de levering van de zending. De chauffeur was zeer vriendelijk en correct.

Goed verpakt

Ik vond het erg vervelend te ontdekken dat het pakketje gewoon bij de voordeur stond. We waren.zelfs thuis.

Goed ontvangen

Wel anderhalf uur later dan gepland,maar de zeer vriendelijke bezorger heeft mijn best wel zware pakket netjes in mijn gang neergezet

Goed op tijd

Snel goed op tijd en onbeschadigd.

Gewoon goed

Netjes en correct afgeleverd door de chauffeur

Binnen de aangegeven tijd bezorgd. Vriendelijke chauffeur.

Klantvriendelijk

De bezorgster was bereid om het pakket even in de garage te zetten nu ik zelf rugklachten heb. Heel fijn!

Aanrader

Met heel veel zorg is het pakket afgeleverd . In goede orde ontvangen. Heel vriendelijke chauffeur/bezorger. Schouderklopje!!

Super service

Ik had een bedframe besteld en pakket was vrij zwaar de beste man heeft zonder dat ik het vroeg voor mij in de gang gezet helemaal super bedankt voor de goede service

op tijd bezord

Bezorger was er op de aangegeven tijd Artikel in goede staat

keurig en netjes op tijd bezorgd

1e bestelling, en meteen helemaal tevreden

Goed en netjes

Netjes weer geleverd.

Paket vroeg bezorgd

Wordt een tijd doogegeven, maar uiteindelijk wordt eerder bezorgd, dus je hoeft niet de heledag thuis te blijven wachten

Heldere procedures, korrekte afwikkeling.

Goed zo!

Nijverheidstraat 2 d