Heldere procedures, korrekte afwikkeling.

Goed zo!

Paniek

Wow ik was zo bang dat mijn bestelling: een trosballonnen met een grote kaart, niet of veel te laat bezorgd zou worden na het lezen van alle negatieve recensies op Trustpilot. Even leek het erop dat dit zou gebeuren, want de track & trace gaf geen update en toen het dat wel deed, was het tijdvak al ver verstreken.. Maar daar was opeens de bel en excuses van de bezorger dat hij later was. Ik ben wel blij met de geleverde service. Packs & Greetz: bedankt!

Planten goed bezorgd

Vriendelijke bezorger die mooi in de verwachte tijdschema aankwam rijden.

Dit ging netjes

Jammer dat het wél het matras, maar niet het bijbehorende bed en lakens ook bezorgd werden. Is tegelijk besteld

Netjes op tijd

De bestelling op de juiste manier bezorgd.

Ik vind via jullie bloemen bestellen super. Ben heel tevreden. En als ik weer bloemen laat bezorgen weet ik Julie weer te vinden. Dank voor de goede service.

Netjes achtergelaten waar ik heb aangegeven

Was verrast dat mijn mail is gelezen en het artikel is achtergelaten zoals ik had geschreven. Deze optie stond niet bij de mogelijkheid

Op tijd en keurig

Op tijd en keurig aangeleverd

Dit ging netjes

Snelle levering

Zag er top uit. Fruit was goed vers

Mijn ervaring is goed

De bezorgde belde me netjes op zodat we kunnen afspreken waar hij het moest laten en hij heeft het ook gedaan ik vond het netjes van hem

Top geregeld allemaal!

Bestelling vrijdag geplaatst, zou in eerste instantie "pas" maandag geleverd worden. 's Avonds via Packs een melding dat het toch zaterdags al geleverd zou worden. Keurig op de hoogte gehouden van de bezorgtijd. Uiteindelijke bezorging top gedaan. Aangezien het een zwaar pakket was vroeg de bezorger ook nog of hij hem ergens neer moest zetten. Top, wat een service!!!

Plant zonder beschadiging bezorgd!

Plant is keurig afgeleverd bij de buren. Heb ervaring met 2 verschillende bezorgbedrijven die mijn planten niet goed verzorgden. Packs bezorgt mijn plant zonder enige beschadiging! Geweldig en hartelijk bedankt.

snel en vlot geleverd

woensdag besteld en vandaag zaterdag al geleverd, supersnel gebeurd

Grote Klasse

Hartstikke bedankt!

Zeer tevreden over de levering. En op tijd.

Ontvanger was zeer blij met de ontvangen kaart en bloemen. Goed op tijd geleverd en ze vond het prachtig. Dank voor de correcte afwikkeling.

Was goed

Was geslaagd ! En ook binnen tijd bedankt !

Super goede service en alles netjes afgehaald.

Gezellige bezorger

Vandaag de dag een positieve, gezellige bezorger aan de deur! Dit mag zeker vaker. De man had lol in zijn werk. Heerlijk om te zien dat hij van het pakketbezorgen een feestje maakte.

Goed geregelt?

Heele lieve bezorger. Snel en netjes ontvangen

Pakket ontvangen op juiste adres

Het is gelukt het 3e pakket op het juiste adres te leveren! Doos was wel erg beschadigd. Product erin gelukkig niet. Ik ga in de nabije toekomst wederom bestellen bij vidaxl. Hopelijk zal ik een stijgende van service krijgen en kan ik jullie een hogere score geven.

op juiste tijd bezorgd

op juiste tijd bezorgd

Snel en op tijd geleverd.

Duidelijk te volgen via track en trace. Netjes afgeleverd.

Uitstekende communicatie

Duidelijk proces en up to date informatie tot aan aflevering

Helemaal top

Nijverheidstraat 2 d