Het ging wel

Ik dacht de bestelling in twee keer gebracht

Tevreden

Goed afgeleverd en moeite genomen om te bellen. Tijdvak kwam niet overeen

Snelle levering

Word prima op de hoogte gehouden via track en tracé.

Prima snel en netjes afgeleverd.

Prima snel en netjes afgeleverd.

Keurig op tijd geleverd

Keurig op tijd geleverd

Keurig op tijd geleverd. Aardige vrouw die nog even aanbelt (intercom) om te zeggen waar het pakketje ligt.

Mooi en optijd bezorgt

Mooie rozen zag er goed verzorgt uit

Goeie service

Snelle levering voor belangrijke post

Teleurgesteld en toch heel blij

Ik had een mail ontvangen met een tijdsindicatie tussen 14.45 en 16.45, echter is het geleverd om 13.25. Toen ik thuis kwam was het pakket bij de voordeur neergelegd. Geen mail, geen briefje door de bus. Wij gebruiken de voordeur normaal gesproken niet maar toen ik keek bij de status van de bestelling zag ik dat die bezorgd was, dus wilde ik bij de buren gaan kijken en kwam ik het pakket tegen. Ik ben eigenlijk super blij dat die is neergelegd, maar jammer dat de track en trace niet klopte dan had ik rekening gehouden met wanneer ik van huis ging.

Keurig op tijd

Jullie zijn een verademing in vergelijking met Post NL. Die zijn verschrikkelijk. Compliment voor jullie.

Zeer correcte jonge nette chauffeur

Zeer jonge correcte nette chauffeur

Fijne service

Vriendelijke bezorging

Netjes voor de deur neergezet.

Netjesss!

Kadootje van Greetz zou bezorgd worden via Packs, een voor mij totaal onbekende bezorger. Er kwam gelijk via Greetz een track& trace. Packs bleek niet te volgen via deze track&trace en via de ontvanger gehoord dat het pakket was bezorgd op de aangegeven datum. Pak van mijn hart, ga zo door, maar het up-to-date houden van de track&trace zou beter zijn, voor in elk geval mijn hart :-)

Snel ivm niet thuis netjes bij de buren afgeleverd.

Goed.

Snel en netjes afgeleverd.

Chauffeur was vriendelijk.

TOPPIE LEVERING !!!!!!

Het pakketje is NETJES en OP TIJD bij ons afgeleverd. BEDANKT. TOPPIE LEVERING. Groetjes van Ada en Albert uit Hoogvliet Rotterdam.

Vriendelijke jongeman die een zwaar pakket netjes binnen zette. Ook de bezorg tijd klopte

Volgens afspraak geleverd

Volgens afspraak netjes door bezorgster afgeleverd....top

Geweldige bezorger

Mijn ervaring met Packs is slecht, echt slechte communicatie wist niet eens dat het pakket bezorgd zou gaan worden. De bezorger was geweldig! Omdat ik niet wist dat het pakket zou komen had ik geen hulp om het pakket naar boven te krijgen maar deze man zette zonder dat ik wat hoefde te vragen het pakket op de eerste etage voor me. Heb gewoon er een traantje om gelaten echt geweldig!

Pakketlevering netjes, aangegeven tijdsvak klopt niet

Pakketje is keurig netjes afgeverd door de bezorger! Het aangegeven tijdsvak klopt echt niet. (Uren later) Misschien praktischer om dat meer op to date te kunnen maken

Keurige levering.

De opgegeven levertijd werd netjes nagekomen en het pakket was goed te volgen.

Top geleverd, eerder dan verwacht. Prima!

Mooi en correct geleverd!

Snelle levering

Snelle levering door track en trace te volgen. Mooi op tijd zoals vermeld.

Nijverheidstraat 2 d

4143 HM Leerdam