Fries op z'n best: écht goed en heel fijn in de omgang

+ Mensen met kennis van zaken in de voorbereidingsfase. Vakmensen in de uitvoering. + Een bedrijf+product dat positief bekend is bij KCAF, het onafhankelijke kennisinstituut. + Een oplossing die mij zeer aanspreekt door zijn eenvoud en robuustheid, puur gebaseerd op mechanica en niet op chemie. + Toepassing kan met minimale verstoring in de omgeving uitgevoerd worden. - Geen formele garantie; enerzijds begrijpelijk, anderzijds toch jammer. Prettige, aardige, gezellige en grappige mensen die goed aanvoelden dat het voor mij heel spannend was allemaal en daar prima mee omgingen. Heel blij dat ik voor DFH heb gekozen!

Geachte mevrouw Wartena, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. U krijgt 25 jaar garantie op de geplaatste schroefpalen. Met vriendelijke groet, Team Duurzaam Funderingsherstel

Uitstekende service. Zowel met communicatie als uitvoering

Helaas moesten wij dit bedrijf inschakelen voor de fundering van onze uitbouw die aan het zakken was. Er is op locatie gekeken, netjes een verslag gemaakt en de uitvoering ging voorspoedig. Top service!

Beste Esther, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Vriendelijke groet, Team Duurzaam Funderingsherstel

De werkzaamheden zijn uit gevoerd!

De werkzaamheden zijn goed uitgevoerd! De gemaakte afspraken zijn nagekomen. De palen zijn binnen de afgesproken tijd geplaatst en de scheuren indien zichtbare waren behandeld. We hadden wel graag van te voren van eventuele alle gemaakte kosten op de hoogte gebracht willen worden. Achteraf werd er eventueel een extra paal in de offerte opgenomen. Die ik helaas niet meer kon verhalen op de vorige eigenaar.

Professioneel advies, bekwame uitvoering, fijne communicatie.

Gedegen vooronderzoek. Heldere offerte. Vragen naar aanleiding van de offerte worden adequaat beantwoord. Voor de uitvoering wordt de tijd genomen. Medewerkers laten zich niet opjagen. Werk wordt netjes opgeleverd. Ad hoc issues tijdens werk worden adequaat opgelost.

Geachte mevrouw Notenbomer, Hartelijk dank voor uw leuke beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Duurzaam Funderingsherstel

Prima ervaring

Fijne samenwerking. Zijn uitstekend geholpen en erg vriendelijk personeel.

Beste Sander, Hartelijk dank voor de beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Duurzaam Funderingsherstel

alles naar wens verlopen

verstandhouding samenwerking en resultaat was/is goed

Geachte familie Arts, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Duurzaam Funderingsherstel

Tingietersstraat 20

8601 WJ Sneek

Over Duurzaam Funderingsherstel

Is een deel van uw woning verzakt? Duurzaam Funderingsherstel is gespecialiseerd in het aanbrengen van aanvullend draagvermogen onder bestaande funderingen. Dit doen wij na een grondige betaalde inspectie waarvan u een rapportage met herstelplan en prijsindicatie ontvangt. Naast het aanbrengen van aanvullend draagvermogen repareren wij ook de ontstane scheuren nagenoeg onzichtbaar. Kijk op onze website voor meer informatie.