Super service

Gebeld naar het kantoor met de vraag voor service bij een kapotte spiraalsnoer. Vlot teruggebeld met een datum voor reparatie. De monteur komt met kennis en tips, dit wordt zeer gewaardeerd.

• Hoe heeft u de deskundigheid van onze monteur(s) ervaren?
  • Heeft uw feedback betrekking op de verkoop- of service-ervaring? Service: proces ná aankoop. Samengevat: bij storing, schade, onderhoud of benodigd onderdeel

Leuke, goede monteur, heeft de deuren mooi geplaatst.

Erg goede ervaring met de betreffende monteur. Hij heeft prima werk geleverd, ook deels op aanvraag van mij diverse aanpassingen aangebracht. De deuren "zitten er mooi in". De stal ziet er weer veel beter uit,

• Hoe heeft u de deskundigheid van onze monteur(s) ervaren?
  • Heeft uw feedback betrekking op de verkoop- of service-ervaring? Verkoop: proces tijdens aankoop deur(en) / montage

Tot deze mail uitstekend

Enquetes over kwaliteit wordt ik doodziek van. Daarom zal ik jullie niet aanbevelen

• Hoe heeft u de deskundigheid van onze monteur(s) ervaren?

Snelle levering, goede service.

Mooie deuren, netjes verpakt. Eenvoudig te plaatsen.

• Hoe heeft u de deskundigheid van onze monteur(s) ervaren? N.v.t.

Goede beurt

met meer communicatie vijf sterren

prima, zoals gewend

Betreft de installatie van de deur met kozijn. Net, deugdelijk werk geleverd. Monteur was vriendelijk en behulpzaam

• Hoe heeft u de deskundigheid van onze monteur(s) ervaren?

geen opmerkingen is prima verlopen

Snel daadkrachtig

Snel en daadkrachtig

Ervaren monteur

Fijn contact en aardige monteur

• Hoe heeft u de deskundigheid van onze monteur(s) ervaren?

Het zijn deuren van een goede kwaliteit

Super monteurs. Vakbekwaamheid

De monteurs weten waar ze het overhebben en komen altijd met een passende oplossing.

• Hoe heeft u de deskundigheid van onze monteur(s) ervaren?

weet waar ze het over hebben

Als e-installateur die de voedingen voor de deuren moet leveren ervaren we Damm als een pratij die weet waar ze het over hebben en bereid is om samen voor de klant het beste te realiseren.

Professioneel

Professioneel monteur netjes afgewerkt en duidelijke instructies

• Bent u tevreden over de snelheid en efficiëntie waarmee ons team vragen heeft beantwoord, of problemen / klachten heeft opgelost? N.v.t.

prima service

Snelle service, duidelijke afspraken

• Hoe heeft u de deskundigheid van onze monteur(s) ervaren?

Snel en goed werk en goede communicatie

Correct werk

Gewoon goed

Netjes geholpen, en een goede uitleg van de mogelijkheden die er waren

• Hoe heeft u de deskundigheid van onze monteur(s) ervaren?

netjes en vakkundig werk geleverd

Tevreden. Goede service.

Tevreden. Goede service.

gewoon goed

gewoon goed

top

top

correct, netjes, zoals afgesprroken

No nonsens, gewoon doen wat het moet doen

KEURIG NET

MOOI DEUR, GOEDE SERVICE

Doen wat ze zeggen!

Snelle reactie nav contact en daarna is ook de service geleverd zoals toegezegd.

onderhoud gepleegd door Wim Iedema

Plezierig , op tijd , en in goed overleg

Snel correct en beleefd!

zie bovenstaand.

Gildenweg 18

8304 BC Emmeloord

Over Damm Deurentechniek B.V.

Bij Damm Deurentechniek geloven we in het leveren van meer dan alleen producten. We streven naar langdurige relaties met onze klanten. Daarom hebben we besloten om samen te werken met Klantenvertellen.nl. Dit stelt onze klanten in staat om hun eerlijke feedback en beoordelingen over onze diensten te delen, waardoor we waardevolle inzichten kunnen verzamelen