Prettige ervaring

Duidelijke uitleg en prettig geholpen.

• Hoe heeft u de deskundigheid van onze monteur(s) ervaren?
  • Heeft uw feedback betrekking op de verkoop- of service-ervaring? Service: proces ná aankoop. Samengevat: bij storing, schade, onderhoud of benodigd onderdeel

vakwerk

Ook onderhoud is uitstekend.

• Hoe heeft u de deskundigheid van onze monteur(s) ervaren?
  • Heeft uw feedback betrekking op de verkoop- of service-ervaring? Verkoop: proces tijdens aankoop deur(en) / montage

Adequaat

Hoeven nooit te wachten.

• Hoe heeft u de deskundigheid van onze monteur(s) ervaren?

snelle service en kundige monteurs

mijn ervaring met Dam deuren is dat ze echt hun best doen om zo snel als mogelijk ter plekke te zijn.

Vriendelijk en vakkundig

Monteur was opgewekt en vriendelijk. Hij werkte goed door en maakte een vakkundige indruk.

Top bedrijf

Komen afspraken goed na, zeer tevreden over de deur die bij ons is geplaatst!

Snel geregeld

Snel opgelost

Prima gedaan

Mooi product Goed geplaatst

• Hoe heeft u de deskundigheid van onze monteur(s) ervaren?

geweldig! Dezelfde dag stonden ze voor de deur

Onze deur ging niet meer open. binnen een dag stonden ze voor de deur en was niet alleen het probleem verholpen, maar hadden we ook advies hoe we de deur moesten onderhouden, welk gereedschap we daarvoor het beste konden gebruiken en waren er een aantal punten verbeterd omdat die niet goed werkte.

Vlotte service

Vlotte deskundige service

Prima en vlot

Prima en vlot

• Bent u tevreden over de snelheid en efficiëntie waarmee ons team vragen heeft beantwoord, of problemen / klachten heeft opgelost? N.v.t.

probleem snel opgelost

Tijdig en deskundig

Een prima bedrijf

we hebben samen een prima samenwerking

• Hoe heeft u de deskundigheid van onze monteur(s) ervaren?

Zonder poespas aan het werk

Kennis van zaken

• Hoe heeft u de deskundigheid van onze monteur(s) ervaren?

Ze hebben vergeten de lamp weer vast te zetten , zit nog los

• Hoe heeft u de deskundigheid van onze monteur(s) ervaren?
  • Heeft uw feedback betrekking op de verkoop- of service-ervaring? N.v.t.

Mijn ervaring met Damm is zeer goed

Offerte snelheid en de uitwerking met de controle ronde is zeer voorspoedig verlopen. Ook voor de montage nog overleg gehad, bereikbaarheid is goed. Dit ervaar ik als zeer positief.

Gildenweg 18

8304 BC Emmeloord

Over Damm Deurentechniek B.V.

Bij Damm Deurentechniek geloven we in het leveren van meer dan alleen producten. We streven naar langdurige relaties met onze klanten. Daarom hebben we besloten om samen te werken met Klantenvertellen.nl. Dit stelt onze klanten in staat om hun eerlijke feedback en beoordelingen over onze diensten te delen, waardoor we waardevolle inzichten kunnen verzamelen