Prima ervaring, prima service, prima uitvoering!

Ik denk dat de score van 5 sterren genoeg zegt. De service is uitstekend; in principe wordt alles voor je geregeld, ook met de verzekering. De schade werd bijzonder snel gerepareerd. De auto zag er (bijna) als nieuw uit en helemaal schoon! Bij het ophalen van de auto op zatermorgen, ontving ik papieren dwz een nieuw Europees schadeformulier.

Volgende keer ga ik zeker weer , alles super geregeld

buitengewoon correct

doeltreffend en correct uitgevoerd in 3 dagen tijd. Compliment!!!

Alles ging prima

Correct en vriendelijk personeel. Duidelijke afspraken die stipt door het bedrijf worden nagekomen. Hagelschade aan auto perfect gerepareerd.

Snelle afhandeling bij een professioneel bedrijf

Een aanrijding is pech, maar een snelle afhandeling dat de auto er weer prima uitziet is een opluchting. Aanmelden bij de verzekering en CSA en de rest gaat vanzelf. Afspraak gemaakt voor het brengen en ophalen en alles wijzigt zich vanzelf. Auto stond netjes gereed op de ophaaldag en schade was vakkundig gerepareerd.

Netjes en vriendelijk geholpen

Perfect bedrijf en prettige medewerkers

Vakkundig geholpen

Net bedrijf Super geholpen Auto als nieuw

Prettige service

Schade aan auto keurig hersteld

Conform afspraak schade aan auto keurig en op vakkundige wijze hersteld. Enige min puntje in het totaal is dat de te naam stelling op het garantie certificaat onjuist is.

Prima en vakkundig

Zie de rest van de antwoorden

Zeer goede service

Zeer goede en snelle service, auto perfect gemaakt en zelfs op en top opgeleverd!

De Hoogjens 13

4254 XV Sleeuwijk

Over CSA Schadeherstel

CSA is een collectief schadeherstelbedrijf, en is een initiatief van 7 BOVAG autobedrijven uit de regio. Door de kracht en kennis van deze bedrijven te bundelen zijn wij het adres voor vakkundige schadereparatie aan uw auto/bestelauto. Wij hebben een samenwerkingsverband met de meeste verzekeringsmaatschappijen, en werken voor alle verzekeringsmaatschappijen. Voor Volkswagen, Skoda, Seat en Opel zijn wij zelfs merk erkend schadehersteller, maar wij repareren alle merken auto's. Bel ons snel voor een afspraak om kom bij ons, of één van onze deelnemende autobedrijven langs om de schade op te laten nemen. Wij helpen u ook met het invullen van het schadeformulier en melden van de schade bij uw verzekering. Wij hebben leenauto's te beschikking als dit noodzakelijk mocht zijn. CSA ontzorgt !