Ondanks dat onze rolluiken niet van hoeks waren de leverancier stopte ermee en had zijn klanten overgedragen aan hoeks zonwering,nou daar zijn we heeeel tevreden mee,motor ging kapot ,kwamen na ff belletje zelfde dag nog kijken,andere dag al gemonteerd en schappelijke prijs,vriendelijk,netjes toppie zeer tevreden

Goed en eerlijk advies, professionele afwerking

Wij hebben in de zomer 2023 een goede en mooie screen geplaatst van een erg groot raam. Ze hebben ons van het juiste advies voorzien ivm de grootte van het raam en niet zo maar van alles verkocht. Er werd goed meegedacht en advies geleverd in de offerte fase en later ook met de plaatsing. Ook van een tegenvallende levertijd werden we goed op de hoogte gehouden. kortom wij zijn een tevreden klant!

Fijne communicatie, allen erg vriendelijk en servicegericht. Erg positieve ervaring.

Vriendelijk, deskundig en betrouwbaar

Wij zijn al jaren klant bij Hoeks zonwering. Voor kleine klussen, zoals reparaties aan rolluiken, maar ook voor nieuwe aanschaf. Vriendelijke correcte benadering. Vlotte afwikkeling. Redelijke prijzen. Kortom zuinig op zijn.

Een bedrijf met kennis en kunde en de kwaliteit hoog in het vaandel heeft.

Je wordt nog echt behandeld als klant, komen thuis opmeten en advies geven. Zoals bij ons geen 3,50 meter uitval maar 3 meter in verband dat het zonnescherm aan een uitbouw bevestigd moet worden. En ook extra lange verlengsteun voor de bevestiging. Geen ja knikkers maar geven echt advies. Inmiddels hangt hij,nu nog de zon. Zal jullie zeker aanbevelen. Bij andere bedrijven waar ik heen belde werd gezegd maak maar foto en geef de maat maar door dan maken we de offerte.

Goede service. Vakkundige reparatie

De monteur communiceerde goed en had binnen 45 minuten het probleem met de screens aan de voorzijde van ons huis opgelost.

De perfecte service

Via mijn broer die al meer dan dertig jaar klant is en altijd zeer te vreden is over de service en producten die ze verkopen.dat is de reden dat ik die stap heb genomen om bij hoeks zonnewering de rolluiken te bestellen. Zeer goede uitleg gekregen wat ik het beste kon nemen .ze zijn alle afspraken nagekomen .het allermooiste was dat ze na veertien dagen terug kwamen met een nieuwe kap wat ons niet was opgevallen minimaal kleurverschil te verhelpen . Superservice Hoekszonnewering.

Klopt !

Van bestelling tot levering! Correct, meedenken, adviseren, en afspraken nakomen !

Al 35 jaar klant bij Hoeks zonwering al 2 x rolluiken gekocht hordeuren raamhorren zonneschermen ook al 2x eerst bij Kees Hoeks en de laatste jaren bij zoon Dick Hoeks Een betrouwbaar bedrijf waar je altijd op kunt rekenen en professioneel personeel

Precies zoals wij het wilde hebben...

Rolluik en plissehor op maat gemaakt in 1 ochtend gezet en mooi afgewerkt ivm tegel.plinten. Vriendelijke monteurs en precies op tijd volgens afspraak Duidelijke offerte... na plaatsing betaald middels factuur. TOP bedrijf !

bij de horren had ik wel anders verwacht. is wel goed geplaats maar kan er niet bij om het naar beneden te trekken moet op een stoel staan en dat is niet handig om dat iedere keer te doen. daar moet een oplossing voor komen. misschien een bevestiging met een handvat waar men een koord aan kan bevestingen en dat men zonder stoel hoeft te pakken.

ik had lang gezocht naar betrouwbare jongelui met liefde voor het vak

Vertrouwd en vakkundig

Als we bellen dat er problemen met de rolluiken zijn wordt je vriendelijk te woord gestaan. En wordt meteen mee gedacht hoe we snel een afspraak kunnen maken of op een andere manier het probleem kunnen oplossen. Vriendelijk en vakkundig personeel

Vriendelijk,correct,vakkundig!

We ervaren de relatie met Hoeks Zonwering als zeer prettig, vriendelijk, correct, vakkundig, zeer aan te raden!

Fantastisch producten

Wij hebben bij de Fa. Hoeks Zonwering screens laten plaatsen en die zijn naar volle tevredenheid geplaats. Dit bedrijf is een echte aanrader.

Snelle en deskundige uitvoering

Daar de leverancier van onze rolluiken verstek liet gaan Hoeks gebeld. Loste het probleem binnen de kortste keren op.

een tevreden klant

Al mijn rolluiken,terras schermen zijn geplaats door hoeks,en wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf.ook voor een reparatie snel aan wezig. dus wij bevelen dit bedrijf aan.

Klantvriendelijkheid voorop.

Op een zondag in september ging ons zonnescherm met slinger kapot. Geen beweging in te krijgen. De volgende dag met diverse bedrijven contact opgenomen. Het ene bedrijf had geen tijd, het andere bedrijf zou over 4 weken kunnen komen. Het contact met Hoeks Zonwering verliep soepel. Nog dezelfde dag had ik een keurige offerte binnen en de volgende dag ( ja, u leest het goed) stonden er om klokslag 8 uur 2 monteurs voor de deur die mijn zonnescherm kwamen repareren. Na 2 uur was het klusje geklaard. De monteurs werkten heel precies en nauwgezet. Een erg klantvriendelijk bedrijf. Een bedrijf wat ik absoluut kan aanraden.

geweldig bedrijf

Van horen zeggen, hoe goed Hoeks Zonwering was, heb ik in 2023 contact met dit bedrijf opgenomen en een offerte gevraagd voor het plaatsen van 2 hardhout markiezen. Na ontvangst van deze offerte werden deze markiezen op een zeer professionele wijze geplaatst. Wij zijn zeer tevreden en bevelen dit bedrijf zeker aan. Piet en Jeanne Nuiten

Klantvriendelijk en kwaliteit.

Zeer klantvriendelijke behandeling. Geleverde producten (screens en zonnescherm) van goede en functionele kwaliteit. Prijs en kwaliteit verhouding erg redelijk.

Perfecte service

Wij zijn al een aantal jaren klant bij Hoeks Zonwering, en de service en kwaliteit zijn geweldig, voor ons zijn ze nr, 1 met stip.

Super dienstverlening

Onze zonwering hing los. Omdat het hard waaide maakte ze tijd voor ons op dezelfde dag. Goede kwaliteit en zeer vriendelijke bejegening. Echt super!

Snelle en betrouwbare service

We werken al enige jaren met Hoeks Zonwering voor onderhoud van onze rolluiken. Hoeks Zonwering reageert snel, vriendelijk, en levert topservice!

Al jarenlang een betrouwbare leverancier van zonweringen en alles er rond om heen

Ik kan aangeven dat de Hoeks zonweringen al sinds jaar en dag voor alle soorten zonweringen, screens, markiezen, rolluiken enz. bij mij voor een perfecte levering en service heeft gezorgd. Ik kan dan dit bedrijf dan alleen maar aanbevelen voor een ieder die kwaliteit en service wenst.

Hoeks is een bedrijf waar je op kunt rekenen!

Ons rolluik was stuk. Hoeks gebeld en zij zijn snel langs gekomen om te kijken wat er aan de hand was. We hebben eerlijk advies gekregen en alles was snel opgelost! Fijn! Ze werken netjes, alles wordt opgeruimd en hij deed zelfs zijn schoenen uit toen hij naar boven ging.

Weidehek 119 c

4824 AT Breda

Over Hoeks Zonwering

Zonlicht. Geen mens kan zonder. Het ene moment dompel je je graag onder in zonnestralen en het andere wil je er alles aan doen om fel licht uit huis te houden. Zon brengt warmte die je soms vast wil houden en soms zo snel mogelijk kwijt wil. Er zijn veel oplossingen om binnenklimaat te beheersen, beveiliging te versterken of duurzaamheid te vergroten. Wat past bij jouw omgeving, jouw smaak en jouw voorkeuren? Oftewel: waar word jij blij van? Dat is waar wij ons graag mee bezig houden; het creëren van slimme oplossingen met zonwering, rolluiken en horren, die bijdragen aan een prettig woon- en werkcomfort en de verduurzaming van gebouwen. Dagelijks werken wij aan het tegengaan van oververhitting in gebouwen, isolatie van je woning, het creëren van schaduw in de tuin en bescherming van de mens én de insecten door het gebruik van horren. Wij bestaan al 45 jaar en zijn een warm en groeiend familiebedrijf, wat je terugziet in onze open en eerlijke manier van communiceren en hoe we met kwaliteit en service werken aan fijne relaties voor nu en later. Omdat bijna geen mens en situatie hetzelfde is, komen we graag persoonlijk bij onze klanten op locatie langs. Onze bevlogen experts denken graag met je mee en informeren je over de (on)mogelijkheden en nieuwste innovaties. Samen met jou gaan we op zoek naar de beste combinatie van functioneel en visueel belang. Wij laten niet los totdat alles tot tevredenheid is opgeleverd en er bij jou een glimlach op je gezicht staat. Zo maken we samen de wereld een klein beetje comfortabeler en beter. En daar worden wij dan weer blij van. Hoeks - de experts in zonbeleving. Let the sun smile!