Als heel prettig ervaren

Heel prettig ervaren, altijd goed bereikbaar en erg aardige mensen, één minpuntje dat ze er pas na een aantal dagen achter kwamen dat je niet via IDIN kan ondertekenen als je een gezamenlijke rekening hebt maar voor de rest prima gegaan.

Goede korte lijnen, vlotte afhandeling

Goede korte lijntjes , en vlottte afhandeling

Zeer goede communicatie en goed en overzichtelijk in de opbouw van de menu’s

Ik zal jullie aanraden bij vrienden

Perfect geregeld!

Vakkundig en perfect geregeld. Weten waar ze over praten, denken met je mee en adviseren je perfect. Bedankt!

Heel snel. goede service. klant gericht. Eenvoudig.

Very professional, always helpful.

Whenever I did not knew something they helped without any problem. Really friendly and good company.

Zeer efficiënt en effectief

Ik schrijf dit niet omdat het allemaal prima gelukt is, maar vooral voor de goede service. Proffesioneel bedrijf met kundig personeel. Dit is tegenwoordig namelijk een zeldzaam verschijnsel.

Zeer positief

Ik ben door Joost Karremans zeer goed geholpen bij het afsluiten van een lening. De communicatie was goed en helder. Ik raad Nederlands Krediet Collectief zeker aan.

Vriendelijke en duidelijke uitleg

Vriendelijke, professionele en behulpzaam.

Er waren met de papieren inleveren wat onduidelijkheden van mijn kant tijdens een kort telefoongesprek werd alles goed uitgelegd en was de lening snel in orde gemaakt.

Super ervaring

Super ervaring houden goed contact over alles zijn snel. En wil alle lof geven aan Joost Karremans. Doet wat hij zegt!

Snelle afwikkeling zonder veel gedoe

Binnen 4 dagen was alles geregeld. Goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Zeer positieve ervaring.

Behulpzaam, vriendelijk en snel geregeld

Betreft mijn 2e aanvraag. Ondanks dat deze aanvraag stroever verliep dan de 1e aanvraag, ben ik zeer tevreden over het contact, de snelheid en geboden hulp. Gelet op mijn 2 ervaringen, zal de 3e aanvraag en alle daarop volgende ook via deze partij gaan. Top!

Ik adviseer iedereen. Mij is NKC goed bevallen begrijp je en help je zo snel mogelijk alles voor elkaar te krijgen.

Zeer duidelijk en behulpzaam

Alles is duidelijk en overzichtelijk, met vragen werd ik direct aan de telefoon geholpen.

Snel en soepel

Prima ervaring! Snel en soepel!

Geweldig !!

Graag bedank ik u onderneming en al uw personeel voor de goede begeleiding en support. Maar speciaal wil ik mevrouw Tamara hartelijk bedanken voor haar persoonlijke hulp en ondersteuning aan de telefoon met haar engelen geduld. Helemaal Top !!

Topp

Stonden altijd klaar voor me, mochten er vragen zijn

Netjes geholpen

Netjes en snel geholpen. Tevens als 3xtra service houden ze de rente in de gaten dus dat is een mooie toevoeging.

Erg prettig zaken doen en betrouwbaar

Voor. De. Tweede keer een lening. Eerste lening versneld afgelost. Ook nu weer prima geholpen.

Geweldig!! Zo klantvriendelijk en behulpzaam !!

We zijn ontzettend goed geholpen, en dus zeer tevreden.

Nette, persoonlijke ,snelle ,vakkundige en vooral door 1 persoon als contactpersoonafhandeling

Perfect Heb als voorstel dat alle gegevens per klein geheugenstick aangeleverd zou kunnen worden zodat de klant het altijd als backup heeft . M.vr.gr Fam van Straeten

Freo heeft mij meerdere malen afgewezen. Bij dit bedrijf binnen 2 dagen geregeld. Top.

Top service!

Ze zijn klantvriendelijk, meedenkend behulpzaam en alle belangrijkste is dat alles duidelijk wordt uitgelegd en de afronding verloopt snel.

Alles was snel geregeld en ik kreeg goede ondersteuning.

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag