Super goed geholpen

Vanaf de aanvraag lening tot aanbieden offerte tot tekenen overeenkomst houdt Nederlands Krediet Collectief contact om te checken of alles goed gaat en er nog hulp nodig is.

Top snel geregeld

Snel geregeld en goede communicatie

Betrokken, snel en accuraat.

NKC denkt met je mee wat het beste bij je kredietvraag past en zorgt voor een sluitend aanbod. Ze zijn snel en accuraat. Ze houden je goed op de hoogte van het verloop van het aanvraagproces.

Super goede communicatie en snelle service

Wij zijn heel goed en heel snel geholpen! Ze denken goed mee en luisteren goed naar je. Echt top!!!

Zeer goed professionele Instelling en behulpzaam

Zeer aardig behulpzame mensen zijn snel met hun reacties niks te klagen.

Snel en meedenkend handelen

Snel en meedenkend handelen

Zeer vakkundig en supersnel geholpen!

Na een aanvraag gedaan te hebben afgelopen zaterdag avond, op de duidelijke site van Defam, maandag morgen meteen al mailtje voor aanvullende gegevens. Einde middag was er al voorlopig accoord, en alles ingediend. Dinsdag morgen meteen al reactie dat het accoord was, einde dag alles afgerond. Ze denken bij Defam super mee, geven duidelijk onafhankelijk advies en super snel!

Hele snelle service en duidelijk!

Hele fijne mensen en service. Ze zijn heel duidelijk en snel.

Ging allemaal goed en goed geholpen.

Correct en zorgvuldig

Zorgvuldig en toch snel tot overeenstemming gekomen

Uitstekende service en snel geregeld

Binnen 4 dagen was alles geregeld. NKC denkt goed mee en we hebben heel fijn commentaar gehad.

Super communicatie en service

Super goede communicatie naar de klant. Service met een glimlach. Snel geregeld.

Prima geregeld

De aanvraag is snel afgehandeld, echter kan het telefonische contact wat mij betreft wel ietsminder, om nou 3x hetzelfde te moeten zeggen tegen verschillende mensen vindt ik net even te veel aangezien ik nog op vakantie was en de papieren pas de week erna zou inleveren wat ik een ieder ook heb verteld, de personen aan de telefoon waren wel erg vriendelijk. Verder is alles wel snel en accuraat afgehandeld, dus prima geregeld.

Zeer prettige communicatie

Prettige communicatie Snelle antwoorden. Meedenkend. Vriendelijk

Goede services

Goed en deskundig te woord gestaan. Nemen de tijd voor je en vooral klantvriendelijk.

Snel en professioneel

Ze denken met je mee en binnen een week was alles afgehandeld. Super tevreden! Professioneel en klantvriendelijk. Ook altijd goed telefonisch te bereiken en houden zich aan de afspraken.

Snelle en goede service!

Het ging erg snel om een lening te krijgen en ook het contact was fijn. Al mijn vragen werden goed beantwoord.

Goede snelle service.

Persoonlijke lening afgesloten d.m.v. een duidelijke offerte

Vriendelijk en snel

Een hele vriendelijke en snelle service. Er wordt goed met je meegedacht. Ik ben zeer tevreden.

Zeer tevreden.

Zeer tevreden hoe alles is gegaan. En se aanvraag is ook snel afgehandeld.

Goede begeleiding en ondersteuning.

Voor iedereen aan te bevelen.

Snelle service, Nette rente!

Ze werken met een handig online portaal waar je alles kan aanleveren en documenten kan goedkeuren. Zitten er bovenop en zijn goed bereikbaar!

Fijne communicatie en snel geregeld

De communicatie was goed en de aanvraag was snel geregeld en uitbetaald.

Goede professionele begeleiding. Persoonlijke benadering.

Goede begeleiding in de financiële afwerking . Telefonisch goed en snel bereikbaar . Persoonlijk.

Vlot en vriendelijk klantcontact door vakbekwaam personeel, die je direct aan de lijn krijgt.

Na een krediet aanvraag kreeg ik snel een reactie en een telefoongesprek. Hierdoor kon ik snel beslissen of ik met een correcte aanbieder te maken had. De noodzakelijke gegevens kon ik zelf aanleveren via internet waar het bedrijf een duidelijk en gemakkelijk programma voor gebruikte. In totaal verliep er anderhalf week tussen eerste contact en het verstrekken van de lening. Volgens mij zou hier nog wat tijdwinst te halen zijn.

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag