Zeggen wat ze doen en doen wat ze.

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Snel en betrouwbaar, top service!

Ondanks de drukte met aanvragen werd ons verzoek snel en nauwkeurig in behandeling genomen en doorgesproken. De bank had werkachterstand maar NKC heeft er alles aan gedaan het proces zsm te laten verlopen. Meer kunnen we aan service niet vragen, wij zijn tevreden en hebben alle vertrouwen.

Ik ben uiterste tevreden ben goed.

Ik ben uiterste tevreden ben goed geholpen door Tamara blommaert en Beata Ender echt zeer tevreden met de vriendelijkheid en goede zorgen ze hebben er echt allebei hun uiterste best gedaan voor mij ze hebben alles op alles gezet om mijn te kunnen helpen heel erg bedankt Mvg Arjan van de sande

Was allemaalsuper snel en soepel.

Was allemaalsuper snel en soepel geregeld

Ik werd meteen geholpen en zelfs.

Ik werd meteen geholpen en zelfs geadviseerd om iets nog een keer te proberen. En dat met succes.

We zijn blij met de goede en snelle service. Klantgericht en zeer vriendelijk

Snel geregeld en we werden goed op de hoogte gehouden. Korte doorlooptijd welke ook correct doorgegeven was (telefonisch). Gelden stonden ook eerder dan verwacht op de rekening. Kortom: top!

Goede service !!!

Goede service !!! Alles werd netjes en snel geregeld.

Zeer tevreden! Duidelijk, vlot en vriendelijk

Alles duidelijk aangegeven

Alles duidelijk aangegeven. Zijn snel in opnemen contact, alles was binnen een week geregeld.

Goed en fijn contact

Goed en fijn contact. Denken met je mee en gaan voor snel kwalitatief advies!

Correct afgehandeld..

Correct afgehandeld..

Snel en zeer klantvriendelijk geholpen!

Snel en zeer klantvriendelijk geholpen!

Klant centraal

Duidelijk, medewerkers met kennis en kunde over het product! Prettige manier van communiceren! Gevoel dat je als klant wordt gewaardeerd!

Vriendelijk

Vriendelijk, behulpzaam, snel

Hele fijne communicatie

Hele fijne communicatie. Aardig, duidelijk geen lange wachttijden. Gewoon zoals het hoort! Zeker een aanrader.

Prettig geholpen

Prettig geholpen, zeer vlotte reacties. Goede uitleg en makkelijke online omgeving

Overzichtelijke website en duidelijk.

Overzichtelijke website en duidelijk verhaal. Afronding en opvolging zoals verwacht dus tevreden.

Ze vragen je van alles en terecht op.

Ze vragen je van alles en terecht op zich, maar lezen doen ze niet. Wij vroegen om lening af te betalen en dat hebben ze niet gedaan, dus zelf gedaan maar de belastingen is hier blij mee maar wij dus absoluut niet. En ze hadden alle gegevens ( ook om gevraagd) dus helaas meteen al slechte ervaring

Snelle en persoonlijke service

Snel en persoonlijk. Nemen steeds contact op om de status van de aanvraag toe te lichten. Goede klantenservice.

Positieve digitale ervaring

Het geheel digitale verwerkingsproces

Snel en duidelijk geholpen.

Snel en duidelijk geholpen. Goed en regelmatig op de hoogte gehouden.

Goede communicatie

Goede communicatie. Zeer snel geregeld, binnen 1,5 werkdag.

vriendelijke houding

Gezien de vriendelijke houding van personeel en manier waarop ik benaderd werd, in een best wel uitgebreid en correcte behandeling, bovendien een snel verloop en afhandeling van de financiering.

Goed geholpen en ge�nformeerd

Laan van Waalhaven 442