Er is goed meegedacht en goed naar onze.

Er is goed meegedacht en goed naar onze situatie bekeken.

Snelle beoordeling en afronding

Snelheid en beoordeling

Ik ben super snel geholpen

Ik ben super snel geholpen. Op zondag een offerte aangevraagd en tot mijn verbazing binnen een uur al een offerte binnen gekregen en het verzoek om de papieren te uploaden. Op zondag dus aangevraagd en op woensdag voor de lunch alles al geregeld en goedgekeurd. Duidelijke instructies, geen rompslom qua papierwerk. alleen datgene aanleveren dat echt nodig is.

great service

Very fast and always kept me updated on the progress

Super geweldige service

Erg goede duidelijkheid met aanvragen en geweldige service als je nog vragen hebt.

Super netjes en goed geholpen

Super netjes en goed geholpen

Snelle reactie en afwerking van de.

Snelle reactie en afwerking van de aanvraag. Constant goed op de hoogte gehouden van de status.

Snel

Handig dat je alles online kunt regelen. De verzamelaar doet het niet altijd even goed maar met wat geduld kom je een heel eind.

Goed contact, transparant en snel. Heel fijn!

Zeer fijne ervaring

De eerste aanvraag ging helaas niet door, maar het NKC blijft naar oplossingen zoeken, en heeft mij top geholpen aan een lening, de telefonische service en de vriendelijkheid van de medewerkers is erg prettig! Er word meegedacht en gekeken wat er wel kan.

Positieve ervaring

Alles telefonisch dan wel met de mail afgeregeld. Werd netjes en vlot geholpen en de info en ondersteuning was goed en helder!! Een positieve ervaring rijker!!!

Snel en simpel

Proces van aanvraag was snel en eenvoudig. De communicatie was snel en up to date. Een goed aanbod en duidelijke informstie. Goed geregeld dus.

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling

Vanaf het begin goed ge�nformeerd en.

Vanaf het begin goed ge�nformeerd en prettig in de omgang.

Het contact verloop was super en snel

Het contact verloop was super en snel. Als contactpersoon er niet was neemt iemand anders het over en deze weet gelijk om wie en wat voor cases het gaat.

Onzettend vriendelijk

Onzettend vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Dat geldt voor alle drie de medewerkers die wij gesproken hebben. Toen uiteindelijk alles goed was ingevuld en ondertekend (digibeet) was de afwikkeling heel snel.

Zeer correct en snel

Zeer correct en snel. Denken enorm met je mee en de communicatie loopt snel

Snel reactie

Snel reactie, altijd bereikbaar voor vragen. Geld snel op de rekening

Goede communicatie en snel handelen

Goede communicatie en snel handelen. Heel vriendelijk en goed geholpen

No nonsens

Was snel, duidelijke vragen waar snel en makkelijk antwoord opgegeven kon worden. Geen onzin, checken en klaar.

Zeer correct en duidelijk en klantgericht

Zeer correct en duidelijk

Deskundig, vriendelijk en snel.

Ik heb een aanvraag ingediend. Binnen 24 uur had ik al een offerte. Hierin was heel duidelijk aangegeven welke stukken ik moest aanleveren. Na alles aangeleverd te hebben kreeg ik binnen 36 uur te horen dat het akkoord is en de bank gaat over tot uitbetaling. Binnen een week was alles geregeld en alles is online gegaan. TOP !!! Mijn naam is : Deo

Zelden zo transparante en vriendelijke.

Zelden zo transparante en vriendelijke klantbehandeling meegemaakt. Er zaten voor ons wat haken en ogen aan waardoor er veel contact is geweest, maar dit was geen probleem en iedere keer goed te woord gestaan en begeleid. Mocht je om wat voor reden ook een krediet nodig hebben raad ik het nederlands krediet collectief van harte aan.

Het personeel

Het personeel, vooral Tamara en Sabita waren zeer klantvriendelijk. Iedere keer wordt je netjes aan de telefoon te woord gestaan. Zeer professionele personen en met veel zin om hun klanten te helpen en te ondersteunen zodat het financieringsproces zo spoedig mogelijk loopt. Na goedkeuring binnen 24 uur is het geleende bedrag gestort. Met weinig woorden: Top, mensen die hun vak kennen. Van harte bedankt. Voor mij zijn jullie de besten. 1x meteen goed. Keep doing good job

Super service en heel snel geregeld

Super service en heel snel geregeld! Tamara en Sabita twee dames die je vriendelijk en snel te woord te staan. Op vrijdagmiddag alle stukken aangeleverd en op maandagmiddag al bericht dat alles akkoord is. Ik kan Nederlands Krediet Collectief alleen maar aanbevelen. Ontzettend bedankt!

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag