Bedankt

Bedankt, jullie zijn de beste, de beste rente en aardige personeel, superrr snel gegaan.

Geweldige ervaring.

Geweldige ervaring. Gegevensverwerking ging heel makkelijk via app en de site. Vooral ook snel. Echt boven verwachting

Ze maken het Verschil

Ik heb voor de 2e keer gebruik gemaakt van de hulp, klantvriendelijkheid, het geduld, de kennis, het keihard meedenken om de juiste oplossing te vinden het oprecht meeleven van een ieder die ik gesproken heb bij NKC

Erg vlot en duidelijk

Erg vlot en duidelijk. Prima service van iedereen.

Super vriendelijke medewerkers

Super vriendelijke medewerkers, ze staan klaar voor je en leggen alles goed en helder uit. Ze zijn super snel in het regelen van zaken.. dat ik waardeer ik enorm! Ik ben super dik tevreden met de service!!

Professionele kredietadviseur

Professionele kredietadviseur

Hele fijne communicatie

Hele fijne communicatie, makkelijk telefonisch te bereiken. Online portaal om documenten aan te leveren werk handig.

Heel goed geholpen door de medewerkers en goed uitgelegd.

Fijne partij.

Fijne, snelle communicatie. Het directe contact en dat elke medewerker je direct je vragen kan beandwoorden is super fijn.

Snelle afhandeling van aanvraag

Alles snel geregeld. Vriendelijke telefonische ondersteuning.

Tevreden

Enorm snelle afhandeling van aanvragen, terwijl je bij andere verstrekkers weken moet wachten. Erg tevreden.

Super snelle en fijne dienstverlening

Super snelle en fijne dienstverlening. Je wordt goed op de hoogte gehouden en goed voorgelicht.

Top service!

Top service!

Goed bereikbaar

Reageert snel, goed bereikbaar en duidelijk.

Fijn contact

Fijn contact. Makkelijk om spullen aan te leveren.

Snel en netjes geholpen

Snel en netjes geholpen. Website, met name het uploaden van de documenten is erg goed over nagedacht. Verder perfecte follow up d.m.v e-mail bevestiging welke stappen afgerond zijn, een verrassende positieve ervaring.

Goede begeleiding

Ik ben erg tevreden over de geboden service. Meerdere medewerkers aan de telefoon gehad. Een ieder kon mij direct doorverbinden met de dossierverantwoordelijke persoon. Dat praat makkelijk, je hoeft niet elke keer zaken uit te leggen. Je wordt goed ondersteunt in het gehele traject van kredietaanvraag en er wordt goed meegedacht.

Heel snel met reageren en helpen

Heel snel met reageren en helpen. Lening snel geregeld

Snel geregeld zonder nonsens

Snel geregeld zonder nonsens. Op vragen binnen het uur een mail terug. Zeer tevreden.

Alles snel en duidelijk geregeld

Alles snel en duidelijk geregeld. Snelle reactie op al mijn vragen.

top!!

na wat hobbels is het allemaal goed gekomen!

Perfect geholpen en een goede advies.

Perfect geholpen en een goede advies gehad.

Duidelijke site Snelle behandeling

Duidelijke site Snelle behandeling, werkbare upload. Snelle afhandeling Duidelijk

TopTeam

Erg prettig contact met mensen die nog echt met je meedenken!

Nog bedankt voor de keurige bemiddeling.

Nog bedankt voor de keurige bemiddeling van de lening.net zoals vorige keer keurig geregeld top.

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag