Vlotte en correcte afhandeling.

Vlotte en correcte afhandeling.

Wuj kunnn niet anders zeggen dan heel top

Wuj kunnn niet anders zeggen dan heel goede informatie ontvangen, altijd telefonische terugkoppeling en informatie. Goed gevoel erbij.

Duidelijk en snel geregeld

Duidelijk en snel geregeld. Bij onduidelijkheid of vragen goeie uitleg en hulp.

Heel erg bedankt

Heel erg bedankt, jullie hebben top werk geleverd. Ik ben er echt heel blij mee. Nogmaals bedankt. Groetjes Sathees Vije

Super makkelijk aanvragen

Super makkelijk aanvragen , alles digitaal ?? En snel geregeld.

Zeer vriendelijke mevrouw en rustig

Mevrouw sabita heeft ons heel erg goed geholpen en bleef heel rustig aan de telefoon als wij verkeerde stukken geleverd hadden en een beetje onrustig werden. Ook de uitleg was zeer helder hoe het gaat echt stap voor stap uitgelegd.

Snel

Snel, eenvoudig en transparant!

Professioneel en klantvriendelijk

Dit bedrijf heeft mij fantastisch geholpen bij het aanvragen van een lening. Als ondernemer is dat vaak al lastiger, maar zij hebben dit prima geregeld. Je wordt hier ook keurig te woord gestaan en ze komen hun afspraken na. Ik zou hier zeker terugkomen.

Betrouwbare partner

Betrouwbare partner! Aanrader!

In het kort

In het kort, geweldige service! Met een open groet, Tamara??

Zeer vriendelijke medewerkers aan de.

Zeer vriendelijke medewerkers aan de telefoon, goede communicatie.

Ontzettend fijne samenwerking

Ontzettend fijne samenwerking, snel met het leggen van contact. Van s�ochtends tot S�avonds bereikbaar en zetten zich volledig in voor de klant! Top service van Tamara gekregen

Lening.

Lening is snel geregeld met behulp van geduldige mensen

Stel niet teveel vragen dan wordt je aanvraag geannuleerd

Aanvraag werd eerst goedgekeurd alles aangeleverd, we moesten alleen nog ondertekenen. Toen zagen we dat de rente 1,5% HOGER was en ook de looptijd klopte niet. Dus mail gestuurd met de vraag waarom de rente veel hoger was en de looptijd klopte niet. Hun antwoord...dit is ons voorstel ... Wederom gemaild met een screenshot van onze aanvraag. Hierop was de rente en de looptijd te zien. Toen ging de telefoon...onze aanvraag werd geannuleerd. Huh??? Ze hadden alles nogmaals bekeken en we konden bij hun geen persoonlijke lening krijgen ...ja een hele lage konden ze ons aanbieden. Das raar zelfs onze eigen banken verstrekken ons de lening. Dus als je hun iets vraagt en ook nog kan aantonen dat het anders is dan bij de aanvraag wordt je aanvraag geannuleerd. Zeer slechte zaak

We zijn netjes en correct behandeld en.

We zijn netjes en correct behandeld en ook in onze waarde gelaten.jullie hebben het zeer professioneel alles behandeld

Goede en snelle service

Vriendelijke en kundige medewerkster heeft goed geholpen. Alles binnen een week afgehandeld!

Aanvraag lening werd in eerste.

Aanvraag lening werd in eerste instantie geaccepteerd, Alle documenten keurig ingeleverd, door Ned. Krediet Col. gecontroleerd en opgestuurd naar de bank. Een week lang niks gehoord. Nadat ik zelf twee keer belde zijn ze het gaan uitzoeken en bleek er toch een probleem te zijn met de lening. Communicatie slecht, toezeggingen worden niet nagekomen en kennelijk is er geen bewaking op de voortgang van de lening.

Snel geholpen, snelle reacties,

Via Nederlands Krediet Collectief een duurzame lening aangevraagd t.b.v. een warmtepomp. Communicatie verliep goed, snelle reacties, telefonisch uitstekend bereikbaar! S'middags gemaild s'avonds antwoord! Al met al heel erg tevreden! Bedankt!

Bijzonder snel, duidelijk en persoonlijk

Bijzonder snel, duidelijk, gemakkelijk en voor goed begeleid proces. Sabita Dhawtal en Tamara Blommaert hebben een uitstekende link gevormd tussen mij en de bank. Door kort op de vervolgacties te zitten, is het ons gelukt om binnen 2-3 dagen alles af te ronden. Deze vorm van persoonlijke dienstverlening kan ik zeer waarderen.

Al een aantal leningen afgesloten via.

Al een aantal leningen afgesloten via Nederlands krediet collectief. Altijd goed geregeld en vriendelijk!

Ik heb als waardering 5 sterren toe.

Ik heb als waardering 5 sterren toe gekend vanwege behulpzaamheid ,duidelijkheid ,correctheid en accuraatheid waardoor het enige tijd in beslag heeft genomen des al niettemin tot een succes volle einde heeft geleid. Veel dank aan mevr. Sabita Dhawtal

Het Nederlands Krediet Collectief geeft.

Het Nederlands Krediet Collectief geeft eerlijk en discreet advies. Fijn om mee te werken.

Vriendelijke deskundige medewerkers

Vriendelijke deskundige medewerkers. Houden goed contact tijdens het proces van de aanvraag voor een krediet. Snelle afhandeling en dus hier een hele blije klant.

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling. Super