Uitstekende service en snelle.

Uitstekende service en snelle behandeling van ons verzoek. Wij zullen u zeker promoten als iemand nog iets willen lenen. Hartelijk dank en met vriendelijke groet.

Snelle afhandeling.

Snelle afhandeling. Bij vragen meteen duidelijke uitleg aan de telefoon en steeds uit eigen beweging contact onderhouden over de voortgang.

Tevreden over

Tevreden over! Aangename, goede dienstverlening!!

Via een duidelijke site met handige.

Via een duidelijke site met handige instructies en koppelingen met banken en bijv. mijn.pensioenoverzicht, en met een directe prettige persoonlijke communicatie in enkele dagen de lening rond gekregen. Ik heb zelden zo'n goed werkende site gezien van organisaties / instanties. Mijn complimenten! Nog wel een tip: De organisatie is speciaal ook bedoeld voor aanvraag van leningen door senioren. Het zou handig zijn meerdere invulregels te hebben voor opgave van inkomsten, bijv. AOW, pensioen-1, pensioen-2, enz. Doordat deze extra inkomsten uitsluitend in een commentaarblokje konden worden ingegeven, werd de aanvraag in eerste instantie, zonder opgaaf van redenen, geweigerd. Of een duidelijke instructie om de totale jaarinkomsten ��k op te kunnen geven. Maar desondanks zijn de 5 sterren ruimschoots verdiend! *****

Persoonlijke en snelle service

Persoonlijke en snelle service. Er wordt geluisterd en er wordt meegedacht. Precies wat tegenwoordig bij de banken een bijzonderheid is.

In 1 woord goede service

In 1 woord goede service

Zeer behulpzame medewerkers

Zeer behulpzame medewerkers. Als ieder bedrijf in Nederland zo zou zijn dan ziet de wereld er veel beter uit.

Prettig contact

Prettig contact, zonder loze beloftes. Aanmelden is een makkie, zelfs voor een digibeet als ik. Aanrader.

Goede service, goed telefonisch bereikbaar en snel geregeld!

Super adequaat en snel!

Super adequaat en snel!

Snel en vakkundig geregeld

Snel en vakkundig geregeld

Ik werd vriendelijk en geduldig door.

Ik werd vriendelijk en geduldig door het digitale proces geloodst.

Snel en zonder poespas geregeld.

Snel en zonder poespas geregeld.

Alles super gegaan

Alles super gegaan. Contact heel vriendelijk. Altijd snel te bereiken. En als er wat is dan zijn ze altijd bereid te helpen.

Hallo

Hallo. Ik ben op voortreffelijke wijze door de molen van papieren heen geloodst. mn Tamara heeft een schouderklopje verdiend. Snelle vakkundige benadering, duidelijk over wat kan en wat niet kan. Bijzonder klantvriendelijk. Ik zal mijn vrienden en kennissen bij u aanbevelen. Nogmaals hartelijk Dank. Groetjes Huub.

snel eenvoudig en prima service

snel eenvoudig en prima service

Snel en professioneel geholpen.

Snel en professioneel geholpen.

Snel en goed geregeld

Snel en goed geregeld

Super goede en duidelijke service

Super goede en duidelijke service

Zeer goede en duidelijke communicatie

Zeer goede en duidelijke communicatie. Reageren snel op vragen en geven een goed advies.

Super service..

Super service.. Alles is duidelijk snel en zeer klantvriendelijk

Positieve ervaring

Goed bereikbaar en makkelijk via de online omgeving te regelen

Top bedrijf!

Prima en snel handeling, duidelijk communicatie, vriendelijk medewerkers, top!

Duidelijk.

Duidelijk. Snel en duidelijk, meedenkend en zeer behulpzaam bij vragen.

Duidelijk

Duidelijk, snel en vertrouwelijk.

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag