Vlotte behandeling.

Vlotte behandeling. Men zit er steeds bovenop. Doet handige suggesties als er iets beter of anders moet worden geregeld. Je krijgt een e-mail of telefoontje als er nog iets moet gebeuren. Het meeste wordt digitaal (via internet) afgehandeld.

Ik ben tevreden met jullie

Ik ben tevreden met jullie

Aanvraag keurig afgehandeld!

Aanvraag keurig afgehandeld!

Hele goede service

Hele goede service, goed bereikbaar en alles snel geregeld. Top!!!

Snel geregeld netjes geholpen ook op zondag

Snel geregeld netjes geholpen zelf op zondag avond

Snelle en duidelijke service

Snelle en duidelijke service , de lening was het erg snel geregeld

Snel en goed geregeld

Snel en goed geregeld

NKC, denkt met je mee!

Vanaf het eerste mailcontact heb ik NKC ervaren als snel en servicegericht. De vervolgcommunicatie over de door mij te nemen vervolgstappen en de mails over de beveiligde omgeving waren helder enen transparant voor mij. De snelheid van reageren ook telefonisch en de bereidheid om mij snel verder te helpen zijn op en top uitstekend. Kortom heel erg tevreden over NKC en het resultaat. Een aanrader tot en met!!

TOP Service weer!

Al meermaals gebruik gemaakt van de service van Het Nederlands Krediet Collectief. En ook deze keer weer zeer goed en vakkundig geholpen door Tamara. En ook deze keer was alles super snel geregeld. Top service bedankt!

misleidende info op de website

Beste Tamara, Ik vind het ronduit misleidend dat er op de website staat dat ik een lening kan krijgen van 3.9% wat totaal onmogelijk is. U verstopt zich achter het feit dat mijn aanvraag niet is 'goed gekeurd'. Onzin, dit wist u van tevoren. Nergens staat op de website dat de genoemde rente een vanaf rente is, dit heet in het Nederlandse recht misleiding.

Goede Service

Lening heel snel afgesloten, goede service en meedenkend.

Heel vriendelijk en super snelle.

Heel vriendelijk en super snelle afhandeling! binnen 24 uur was het geregeld, TOP

Alles snel en goed geregeld

Alles snel en goed geregeld Vriendelijk personeel

Wij zijn goed en professioneel.

Wij zijn goed en professioneel geholpen. Alles is duidelijk uitgelegd.

Vriendelijk

Vriendelijk, correct & zeer snel!

Ik ben zeer naar tevredenheid door alle.

Ik ben zeer naar tevredenheid door alle aanvragen geholpen

Denken in oplossingen

Denken in oplossingen, doen een stap meer.

Beste,

Beste, Goede service en advies

Goed geholpen en bijna direct antwoord.

Goed geholpen en bijna direct antwoord.

Alles was geweldig ????

Alles was geweldig ????

klantvriendelijk en nemen de tijd voor.

klantvriendelijk en nemen de tijd voor je. behulpzaam en staan altijd klaar voor je. ga zo door

Goede uitleg,meest voordelige optie.

Goede uitleg,meest voordelige optie voor mij uitgezocht.Veel geduld met mij ivm digitaal aanleveren documenten.Dat wad heel fijn.

Boven verwachting goede en snelle.

Boven verwachting goede en snelle service Wij zijn zeer snel geholpen en vriendelijk te woord gestaan. Alle digitale handelingen zijn goed uit te voeren en reacties worden snel gegeven. Binnen 3 dagen alles geregeld en het geleende bedrag op onze rekening. Top gedaan.

Vriendelijk te woord gestaan

Vriendelijk te woord gestaan. Binnen 2 dagen was alles geregeld.

Goed en overzichtelijk

Vanaf het moment van aanvraag tot aan het, voor ons dan positief, eind resultaat ging de communicatie heel goed, makkelijk en overzichtelijk.

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag