Snelle service

Heel snel geholpen. Super blij ermee.

Aanvraag verliep soepel

Aanvraag verliep soepel, duidelijke communicatie en de medewerksters zetten graag een stapje extra om het krediet te verstrekken. Ondanks dat mijn partner een VV type 1 heeft, hebben we toch een langere looptijd kunnen verwezenlijken dan de looptijd van dit document. Gelukkig is dit een maatschappij welke verder kan kijken dan hun algoritme en een persoonlijke risico inventeratie kunnen maken. Top! Wat wel nog als aanvulling had gemogen, is informatie voorziening omwille aftrekbaarheid. Wij hebben geleend om een verbouwing te financieren, de rente kan dan fiscaal aftrekbaar zijn. Ik had deze informatie paraat, wellicht een ander niet, ondanks dat had de informatie (basaal) wel gegeven mogen worden.

Snelle en kwalitatieve afhandeling

Snelle en kwalitatieve afhandeling

Fijne communicatie en korte lijntjes

Fijne communicatie en korte lijntjes. Komen beloftes na en je wordt goed op de hoogte gehouden.

We zijn heel tevreden over de.

We zijn heel tevreden over de afhandeling, ging snel en zal zeker aan fam en bekende aanbevelen

Snelle reactie op m�n vragen

Snelle reactie op m�n vragen, heel vriendelijk en behulpzaam. Alles was ook super snel geregeld!

Zeer professioneel, adequaat en meedenkend

Ze zijn zeer professioneel, adequaat, meedenkend en we zijn vriendelijk geholpen. Ze hebben ons goed geadviseerd en begeleid. Onze droom kunnen we nu verwezenlijken.

Zeer vriendelijke pro-actieve en.

Zeer vriendelijke pro-actieve en terzake kundige medewerkers! Zeer tevreden klant.

Zeer goede hulp en alles netjes geregeld

Zeer goede hulp en alles netjes geregeld

Het proces is vlot verlopen

Het proces is vlot verlopen. Er is regelmatig teruggekoppeld, zowel telefonisch als via de mail. Een enkele keer had de nkc-vraagstelling iets duidelijker gekund, of iets beter kunnen worden ingegaan op vragen onzerzijds. Maar al met al lof voor de afhandeling en de snelheid ervan.

Goed en snel geholpen goede serviced

Goed en snel geholpen goede serviced

De website is zeer vriendelijk en.

De website is zeer vriendelijk en duidelijk. De specialist was zeer behulpzaam en meedenkend. Gaf goed advies, hield ons op de hoogte. Het proces verliep soepel.

Zeer snelle en correcte afhandeling van.

Zeer snelle en correcte afhandeling van aanvraag krediet. Na alle aangeleverde stukken was akkoord snel bereikt. Zeer tevreden over deze transactie.

We zijn heel blij dat we zo goed zijn.

We zijn heel blij dat we zo goed zijn geholpen .de mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam. met vriendelijke groet Corrie en Nico.

Super geholpen

Super geholpen

Snel, vriendelijk en vertrouwd

Snel geregeld, vriendelijk en vertrouwd.

Ik ben fantastisch geholpen

Ik ben fantastisch geholpen. De medewerker houdt contact, helpt om de juiste stukken te leveren en houdt mij op de hoogte. Binnen 3 dagen alles geregeld. Top service ??

Snelle afhandeling van de aanvraag

Snelle afhandeling van de aanvraag. Ook goede communicatie omtrent de vragen welke ik over de offerte had.

VRIENDELIJK

Na het invullen van de juiste gegevens ,werd er snel contact met mij opgenomen. Zeer vriendelijk mag ik wel zeggen . Alles is zeer goed verlopen. Een grote pluim voor NKC.

Vind dat ik altijd goed en vriendelijk.

Vind dat ik altijd goed en vriendelijk wordt geholpen en is allemaal duidelijk loopt ook altijd soepel zeer tevreden.

Prima geregeld

Prima geregeld

Hele snelle en fijne communicatie

Hele snelle en fijne communicatie. Zeer tevreden

persoonlijke lening

had het heel goed ervaren ook aan telefoon en snel geholpen

Prima service!!!

Krediet aanvraag verliep prettig, soepel en snel!

Super advies en vooral snel geregeld.

Super advies en vooral snel geregeld.

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag