Duidelijke informatie over de lening

Duidelijke informatie over de lening. Er wordt meegedacht om een voor jou goede lening te verkrijgen. Vriendelijk aan de telefoon. Makkelijke aanvraag vsn lening. Digitale handtekening gong mis toen leenovereenkomst met dr post gestuurd. Ging ook snel.

Bijzonder goed geholpen

Bijzonder goed geholpen, prima advies.

Snel geholpen

Snel geholpen, goed advies.

Prima en accuraat geholpen

Prima en accuraat geholpen. Duidelijkheid en doorpakken bij ontbrekende stukken.

Goede service en snel geregeld

Goede service en snel geregeld

snel en uitstekend

Bijzonder snel de aanvraag behandeld. En continue over elke stap ge�nformeerd. Niet allen per mail, bij elke stap werd ik ook telefonisch op de hoogte gehouden. Steeds met adequate en voldoende informatie en de nodige uitleg daarbij.

Super service

Super service! Mega snel en duidelijk! Enige kleine minpuntje is de wijziging van de incassodatum dat was niet goed gegaan. De medewerkster leek nog niet zo ervaren.

Fijn persoonlijk contact

Fijn persoonlijk contact

Snel en professioneel geholpen

Snel en professioneel geholpen

Snel en heel klantvriendelijk.

Snel en heel klantvriendelijk. Binnen 24 uur antwoord op mijn aanvraag

Zeer tevreden!

Zeer tevreden over de manier waarop wij geholpen zijn. Stukken aanleveren gaat heel simpel via uploaden in een persoonlijk portaal. Daarna snelle afhandeling en uitbetaling. Dank jullie wel NKC!

Snelle telefonische reactie na aanvraag.

Snelle telefonische reactie na aanvraag werd goed ge�nventariseerd offerte volgde snel. De digitale omgeving waar de documenten werden opgevraagd is gebruiksvriendelijk en duidelijk. Werd goed gemonitoord en waar nodig nader uitgelegd. Zeer goede klantgerichte benadering!

Snel en goede begeleiding

Snel en goede begeleiding. Meegedacht in pragmatische oplossingen en snelle acties

Klantvriendelijk,snel en gericht.

Klantvriendelijk,snel en gericht. Waarbij Tamara echt een aanwinst is in dit bedrijf deze heeft me zeer goed geholpen . Alsnog dank.

Ik woon in Nederland 32 jaar.Het is.

Ik woon in Nederland 32 jaar.Het is echt long ago dat service so excellent ervaren.Bedankt aan alle medewerkers.

Goede service!

Top service!

Top service!

Aanvraag is vlot en effectief.

Aanvraag is vlot en effectief behandeld. Prettig contact.

Duidelijke en heldere uitleg

Duidelijke en heldere uitleg, meedenkend in beste mogelijkheid voor onze situatie en klantgericht. Afhandeling en snel met uitbetaling.

Zeer vriendelijk geholpen

Zeer vriendelijk geholpen, duidelijke uitleg Vlot geregeld, wat mij betreft een dikke 10

Heel fijn contact en super goede.

Heel fijn contact en super goede dienstverlening!

Vriendelijk te woord gestaan

Vriendelijk te woord gestaan. Ze dachten met me mee, en service was ook goed, ben snel en effici�nt geholpen.

Snel en correct

Aanvraag en afhandeling van de aanvraag van de lening snel en correct afgehandeld. De contacten via de mail en telefoon was goed en duidelijk. Al met al een prettige ervaring.

Snel en duidelijk

Snel en duidelijk