Ben super vriendelijk en goed geholpen.

Ben super vriendelijk en goed geholpen.

Zeer goede service

Zeer goede service, goede communicatie maar vooral snellen afwikkelen Hier voor geef ik u een 10 Met vriendelijke groet Caroline den dekker

Vlotte afhandeling en aardige.

Vlotte afhandeling en aardige meedenkende medewerkers. Top!

je word snel en deskundig geholpen

je word snel en deskundig geholpen

Weer geweldig geholpen door het team!!!

Weer geweldig geholpen door het team!!! Wat helpen ze daar toch correct! Echt een aanrader! Wederom Tamara is een topper!!

We zijn zeer tevreden hoe Tabita onze.

We zijn zeer tevreden hoe Tabita onze contactpersoon het gedaan heeft. Zeer kundig, duidelijke uitleg en snelle reactie op vragen en info. En vooral zeer vriendelijk en spontaan wat ook erg belangrijk is.

Goede informatie en begeleiding

Goede informatie en begeleiding, door 1 vaste aanspreekpartner. Constructief meedenkend, duidelijke uitleg en snelle afhandeling. Makkelijk via telefoon, website en e-mail bereikbaar. Goede condities.

Deskundig en vriendelijk

Ik ben zeer te spreken over de voortvarendheid waarmee mijn aanvraag werd opgepakt en afgehandeld. Goed te bereiken voor vragen en een duidelijke wijze van aanleveren. De medewerker was vriendelijk en dacht mee.

Zeer snel geregeld.

Zeer snel geregeld. Goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen .Zeer vriendelijk

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen. Elke eventuele verandering werd goed besproken en uitgevoerd. Top personeel. Heel professioneel.

Snel

Snel, super duidelijk en erg vriendelijk.

Alles verliep vlot en soepel.

Alles verliep vlot en soepel.

Goede service duidelijke uitleg erg.

Goede service duidelijke uitleg erg goed geholpen

Snel en adequaat geholpen

Snel en adequaat geholpen. Duidelijke e-mails met uitleg wat er benodigd is.

Alles ging super snel

Alles ging super snel! Fijne communicatie. Website voor het aanleveren van de documenten ook zeer netjes. Kortom een tevreden klant.

Uitstekend geholpen met de vragen die.

Uitstekend geholpen met de vragen die ik had

Zeer behulpzame dames die ons snel en.

Zeer behulpzame dames die ons snel en goed hebben geholpen met het aanvragen van onze lening binnen een paar dagen geregeld Zeer vriendelijk en netjes aan de telefoon ik zal dit dan ook aan diegene die een lening willen afsluiten aanraden

Kwaliteit

Fijne contacten. Eerlijke informatie. Snelle afhandeling. Het toezenden van de benodigde documenten gebeurt digitaal via aangeleverde mail met doorklikken. Alleen scannen en downloaden. Discretie van de gegevens is daarmee geborgd. Ch�peau. Kortom Kwaliteit in een fragile omgeving.

Fantastisch service.

Fantastisch service.

Snel

Snel, effectief en duidelijk, weinig toe te voegen :) het heeft ons project echt gered.

Perfect geregeld snel en goed contact

Perfect geregeld snel en goed contact

complimenten !!!

door onduidelijkheden van mijn kant ben ik uitermate goed door het proces geholpen. Doormiddel van telefoongesprekken en duidelijke mail wisseling zijn alle zaken goed gekomen. Compliment aan de terzakekundige medewerkers

Duidelijk, snel en vriendelijk

Duidelijk, snel geregeld en vriendelijk

Het attent en vriendelijk medewerkers.

Het attent en vriendelijk medewerkers hebben me geholpen mijn lening in een goede orde mogen ontvangen. Dank je wel. Groeten, Assad

Veel documenten na moeten zenden

Veel documenten na moeten zenden