snel en prettig geregeld

snel en prettig geregeld

Wat een fijne begeleiding gekregen !!

Wat een fijne begeleiding gekregen !!! Medewerkster dacht mee in oplossingen en dankzij een vakkundige begeleiding van haar was de lening snel en tot volle tevredenheid geregeld.

De aanvraag is supersnel in behandeling.

De aanvraag is supersnel in behandeling genomen en goedgekeurd. Op vrijdagavond op de hoogte gesteld met goed nieuws! Complimenten voor Tamara!

Goede service !!

Goede service !!

luisteren goed denken mee snelle service

luisteren goed denken mee snelle service

Korte lijnen,snel geregeld,100% goede.

Korte lijnen,snel geregeld,100% goede ervaring met nkc. Mijn dank aan het team.

27-08-2021 Werd goed geholpen bij het toch wel uitgebreide aanvraag proces . Alles binnen 3 dagen geregeld. Dank hiervoor . Mvg K D

Goede ervaring

Goede ervaring Helpen je op een fijne manier en denken mee met je. Geven een duidelijk advies. Houden je op de hoogte en zorgen bij aanvraag al voor een compleet dossier.

Goede ervaring

Lening met een zeer lage rente snel en vakkundig geregeld. Duidelijke documenten in samenwerking met de adviseur maakt het stuk prettiger om een lening af te sluiten.

Goede uitleg

Goede uitleg, hulp waar nodig en noodzakelijk, klantvriendelijk.

Aanrader!

Super goed geholpen door de medewerkers van het Nederlands Krediet Collectief. Er wordt echt de tijd genomen voor jou en ze proberen je zo goed mogelijk te helpen! In totaal was alles binnen 3 dagen geregeld. Echt een aanrader!

Goede service en een snelle afhandeling

Goede service en een snelle afhandeling

Super behulpzaam en snel

Super behulpzaam, meedenkend en de snelheid is echt top. Wij hebben binnen 24 uur alles helemaal kunnen regelen.

Snel schakelen

Snel schakelen, niet opdringerig, communicatief sterk,kortom super.

goede contacten

goede contacten , altijd netjes en vriendelijk, snel bereikbaar , geen wachttijden , doen wat men beloofd, kortom een echte aanrader

Heel sterk in communicatie

Heel sterk in communicatie. E-mails worden heel snel beantwoord en ook telefoons. Dat maak je niet vaak mee echt top.

Gewoon ��n en al top,

Gewoon ��n en al top, Perfect geholpen, en toen het tijd werd om daadwerkelijk de aanvraag in te dienen had ik dezelfde avond akkoord en was het geld overmaakt fantastisch

Snelle service en goede informatie.

Snelle service en goede informatie ontvangen, zowel per mail als telefoon, op de hoogte gehouden ! De storting zal, neem ik aan, ��n dezer dagen op mijn bankrekeningnummer plaatsvinden. E�n opmerking maar niet zo belangrijk: ik ben bij uw bedrijf door 3 personen benaderd en op de hoogte gehouden. Wat mij betreft mag en kan dit ook door 1 persoon binnen uw bedrijf gebeuren ! Mvg Ruud Versteeg (TMB)

Prettige dienstverlening

Een duidelijke, snelle en prettige dienstverlening geboden. Mocht het nodig zijn in de toekomst, zal ik zeker bij hun terugkomen.

Duidelijk en heel snel alles afgerond

Duidelijk en heel snel alles afgerond

Ik werd netjes behandeld en goed.

Ik werd netjes behandeld en goed ge�nformeerd ik ben blij met de service

Zeer prettig contact

Zeer prettig contact, duidelijk, snel en betrouwbaar!

Snelle service

Snelle service

Fijne contacten, altijd snel reactie en duidelijke uitleg.

Snel geregeld

Snel geregeld