Super vlot en volgens afspraak geregeld

Duidelijk

Duidelijk, snel

snel duidelijk en uitstekend

snel duidelijk en uitstekend

Ik ben goed geholpen met het afsluiten van een lening. Ze waren duidelijk en het was allemaal snel geregeld

Verbouwingslening afgesloten

Verbouwingslening afgesloten. Snel en goed geholpen. Zonder poespas. Duidelijk en overzichtelijk. Persoonlijk contact.

Top snel alles afgewikkeld!

Top snel alles afgewikkeld! Duidelijke uitleg zou dit bedrijf zeker aan anderen adviseren

Duidelijk

Duidelijk, resultaatgericht en snel.

Snel

Snel, betrouwbaar, vriendelijk en servicegericht.

Meer dan tevreden

Snel effectief klantvriendelijk en professioneel

Erg klantvriendelijk

Erg klantvriendelijk, snel in handelen zonder opdringend te worden. Wat mij betreft een prima instantie.

er is met mijn wensen rekening gehouden.

er is met mijn wensen rekening gehouden en er was een zeer snel verloop van de werkzaamheden Peter

Goede uitleg

Goede uitleg, netjes behandeld, En goede af handeling naar tevredenheid Seeker een aan Rader

de medewerkers zijn echt heel lief

de medewerkers zijn echt heel lief! doen wat ze beloven. snelle terugkoppeling. ik ben echt blij dat ik het via nkc heb gedaan!

Super goede service

Binnen 2 dagen alles geregeld en ben erg vriendelijk te woord gestaan. Hele goede service!

Vriendelijke mensen en hele snelle.

Vriendelijke mensen en hele snelle service

Zeer goed contact

Zeer goed contact, alles snelle geregeld

Snelle en vriendelijke service

Snelle en vriendelijke service. Heldere uitleg. Snel acteren als dossier nog niet volledig is. Binnen 2 dagen was alles geregeld. Chapeau!

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen. Fijne medewerkers! Het contact verliep zeer goed en vlot.

Heel goed en ad-hoc geholpen door de.

Heel goed en ad-hoc geholpen door de Nederlands Krediet Collectief. Het duurde nog wel eventjes voordat de kogel door de kamer was bij de kredietverstrekker. Maar al om al, een heel goede service. Ze denken met je mee, maar laten je ook in je waarde als je niet mee gaat in hun advies. Top, ga zo door.

Netjes geholpen aardige mensen

Top geholpen

Zeer goede service

Zeer goede service! Ze denken met je mee en reageren snel en adequaat op je e-mails. Papierwerk is minimaal en duidelijk/ overzichtelijk. Het systeem waarmee gewerkt wordt laat gelijk zien hoever je in het proces bent. Aanbod rente zeer goed. Na akkoord van de bank, stond het geld binnen 1 werkdag op mijn rekening. Nogmaals bedankt voor jullie hulp en professionaliteit.

Goed geholpen met het tot stand komen van het benodigde krediet waarbij al het benodigde papierwerk digitaal kon worden ge-upload inclusief digitaal ondertekenen, hetgeen de hele procedure vrij eenvoudig maakt ! Super tevreden

Deskundig en vriendelijke service.

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening. Je wordt snel en adequaat geholpen en de medewerkers zoeken goed uit wat de mogelijkheden zijn en wat wel en niet kan. Het uploaden van de gevraagde documenten is snel en makkelijk online te regelen. Tevens zijn de medewerkers vriendelijk en behulpzaam als je vragen hebt. Dit is m'n eerste lening ooit die ik afsluit en alhoewel ik er geen gewoonte van wil maken, zou ik het bij nederlandskredietcollectief zo weer doen. Binnen 3 dg was alles geregeld.

Uitstekende dienstverlening!

Zeer goed geholpen en vriendelijk competent personeel, die je een adequate oplossing bieden. Een aanbeveling waard!

Ben goed geholpen en ze zijn ook.

Ben goed geholpen en ze zijn ook transparant. Echt goede hulp gehad

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag